Fressssssh

nedjelja, 18.10.2020.

Kasandra i sedam patuljaka

Rekla bi moja prijateljica Julka, ti ne pišeš samo zato da bi im mogao reći kad se slavodobitno vratiš kako je sve bez veze kad tebe nema.

Pogrešno je misliti da ljudi zbog traume koju prožive postanu egocentrične razmažene zle budale, evo recimo moja prijateljica Julka svim traumama koje je kroz život prate, nije postala ni egocentrična, ni razmažena, svakako ne zla, i pogotovo ne budala.

Smjehuljica je neki dan pisala o Blagi Zadri, jedan od onih postova koji se kad ih ona napiše ne komentiraju, svi znamo zašto, neki ih zaobilaze jer su smeće, oni drugi jer su govnari, tako da i nije neki značajan gubitak, kad ne dođu.

U to doba, kad je Blago Zadro, postao Blago Zadro, sve je bilo jednostavno, bili su ljudi koji su bili časni, ne hrabri, nego časni, nije bilo pitanje hrabrosti braniti domovinu, bilo je to pitanje časti, i bili su oni drugi ljudi bez časti, koji nisu osjetili poziv.

Danas oni bez časti, bez ikakvog problema nalaze zajednički jezik, sa zločincima, oni s kojima nikako me mogu zajedno su časni ljudi, pa zato Smjehuljica ostane bez komentara.

Moja prijateljica Julka je vrlo često u pravu, ali ovaj put nisam neko vrijeme pisao ne zato da vam mogu reć kako je sve u kurcu kad mene nema, toga ste i sami bolno svjesni, već zato što je koncentracija neinteligencije postala toksična.

I sami znate da intelektualni nivo na blogu nikad nije bio nešto poseban, i da ste većina vas bezveznjaci, ali količina svijetlih točaka i osoba značajno smanjene inteligencije je bila u nekakvo balansu.

U zadnje vrijeme Pak ovi smanjene inteligencije su se razmahali, egocentrične razmažene budale su im se pridružile, tako da ovo ovdje sve više liči na freak show.

Kad je Julka ono zadnji put bila nestala, rekla mi je nešto u stilu, piši, ne sviđaju mi se baš tvoje metode, ali možda je to jedini način da se priglupi zaustave.

Nemam pojma hoće li se Julka vratiti, ne znam ni hoću li ja više pisati, ali znam da će ovi smanjene inteligencije pobijediti, jer im se vi ne suprostavljate, ne da vam se prljat tipkovnice s njima, mislite valjda će naić neki Blago, i riješit to.

Jednom kad idioti pobijede, i oni će otić odavde jer ko želi biti među idiotima, otić će negdje tražit tračak normalnosti, užasnuti onim što vide oko sebe, prestravljeni vlastitim odrazom u ogledalu.

E da svi junaci Trojanskog rata su meni u domeni Tihog i Prle iz otpisanih, jedini stvaran lik iz te priče je Kasandra, koju pogrešno smatraju proročicom, Kasandra je naime bila tek osoba koja je slušala vlastiti zdrav razum, na žalost je bila okružena onima smanjene inteligencije, koji nisu znali što bi sa zdravim razumom koji je nudila pa su je ubili.

Inače ja sam dobro, puno razmišljam o svojoj prijateljici Julki, inače mojoj najdražoj blogerici.

- 12:26 - Komentari (38) - Isprintaj - #