Fressssssh

utorak, 06.10.2020.

Mišu moj

Eto sad i precjednik zna kako je meni sve ove godine.

Šaka jada na koju se precjednik obrušio, se nemušto brani nazivajuć precjednika kojekakvim imenima i gurajuć ga u kojekakve torove u koje ne pripada, pa je precjednik u evidentnoj opasnosti da postane fašista ko ja.

Suština priče bi trebala biti u tome govori li precjednik istinu, a ne koliko je osebujan precjednikov stil, a zanimljivo je da se i precjednika, kao i moju malenkost ovdje na blogu etiketira, od strane kojekakvog ološa, jer im se ne dopada istina o njima.

Precjednika ko ni mene uprkos silnim prijetnjama, niko neće tužit, jer eto srećom nismo više u sustavu u kojem se robija ako kažeš nešto što se nekome ne sviđa.

Kažnjivo je samo naime ako o nekome govoriš neistine, a precjednik ničega takvoga nije rekao, on je samo na glas izgovorio ono što vascela vaseljena zna, samo se šupci prave blesavi, i one koji progovore o tome nazivaju fašistima.

Precjednik je naime ljupku Daliju imenovao za povjerenicu za sukob interesa, kao što je ljude iz gonga nakon što bi za njih odradili prljave poslove primao u partiju, precjednik je član organizacije koja je sljednica one koja je progonila Hrvate, protiv kojih je svjedočio Puhovski, precjednik je pod okriljem i na kratkoj lajni drža Srbe i Jugoslovene, koji su se otcijepili od partije i osnovali platformu Moremo.

Dakle nedvojbeno je da precjednik zna o čemu govori, kao što je nedvojbeno da nije izrekao ni jednu laž, nego je jednostavno prekinuo omertu o tome kakva šaka jada je to što se naziva ljevicom u Hrvata.

Zvala sam te mišu moj
volela sam dodir tvoj
usne vrele, plavu košulju
i sve ti dala

Jos pamtim dane te
kad bio si mi sve
al' svaka ljubav umire
e to nisam znala

U mom srcu uvek ostaješ
mnogo mi nedostaješ

Setiš li se nekad nas, mišu moj
imala sam druge ljubavi
bile su samo broj
čekam, a nećeš doći
ja poznam korak tvoj
bez tebe neću moći
zbogom mišu moj

Setiš li se nekad nas, mišu moj
imala sam druge ljubavi
bile su samo broj
čekam, a nećeš doći
ja poznam korak tvoj
bez tebe neću moći
zbogom mišu, zbogom mali moj

Svima pričam okolo
da sam te preboleo
i da imam novu devojku
a lažem tako

Ali pijan priznam sve
mnogo mi nedostaje
moje srce nocas umire
jos te volim jako


- 09:36 - Komentari (16) - Isprintaj - #