Fressssssh

srijeda, 30.09.2020.

Sufražetkinjo znaj, svemu je kraj

Aj dobro šta su antifašisti pomrli na ovom blogu, ali da će feministice vako pocrkat, ko je to moga zamislit.

Nekad prije da se neko vako mizogino izasra po ženama bilo kojima, ka precjednik Zoka, zvani idiot od milja, ljupku Daliju i onu pametnu šta ima privatnu istoimenu stranku koja je ustrojena na principu šiptarske pekare, sve bi gorilo.

Zajapurene feministkinje bi protestirale, zgražale se nad prostaklukom precjednika, pivale Marseljezu, pokazivale Euru sise.

Baš šteta šta su sve pomrle.

Kako je krenilo kad slijedeći put neko prokine nekog Srbina limunom, neće niko reagirat.

Triba san u stvari napisat anketu o Šijitima, Sunitima, i Alawitima, ali kad san vidio koliko ima stručnjaka za izvanzemaljski život, nije mi bilo svejedno.

Jebate šta ako neko izvuče znanstveni rad na temu Utjecaj konzumiranja alkohola, na ljevičarsko opredjeljenje Alawita, i šta onda.

Nadam se da ove godine nećete bit šupci ka prošli put, pa ćete podržat Klocki u njenom crtanju, sićate li se da smo samo ja i Sarah be crtali s njom, dok ste svi vi ostali otužno glumatali.

Ovaj put ćete sigurno pokazat kako niste ja tebi, ti meni komentar šupci, nego širokogrudne osobe koje znaju podržat onoga koji se trudi.

Ja neopisivo virujen u vas.

- 20:27 - Komentari (16) - Isprintaj - #