Fressssssh

ponedjeljak, 28.09.2020.

u zmajovu gnjizdu




Baš me nešto zanima, obzirom da su starački domovi istaknuti ko mjesta najvećeg rizika, za vrime korone, znate li vi ikoga da je uzeo svoje stare i nemoćne doma.
Ko zna je li saborski zastupnik kojem je mater bila u domu u Splitu koji se materom koristio u borbi protiv adezejovog ravnatelja doma, koji je još uvik čini mi se ravnatelj doma uzeja mater doma ili je ostavija na milost i nemilost adezeju.

Sve će ljudi podnit, i da moraju nosit maske, i pelcovanje, i da sami moraju učit dicu, i da in zatvoru birtije, samo nemoj da slučajno onom my friend Willyu pane na pamet da im vrati mater.

Triba je Veliki bijeli vrač Tony sa ipsilon, zapritit da će pivat isprid staračkog doma sve dok obitelji ne dođu po svoje najmilije i odvedu ih doma, bija bi to koncerat za Guinnesovu knjigu rekorda.

Nego jeste li primjetili, kako štovatelji fantomske propale tvorevine, i vjerovatelji da muškarac koji to jako želi može postati žena, imaju zajednički klub na blogu, i nema veze šta su pretežita većina istih osobe bitno smanjene inteligencije, ako taknete jednog od belivera, taknuli ste u zmajovo gnijezdo, odma će se nać neka žena zarobljena u muškom tijelu i gađat vas puderom.

Mene to zabavlja, iako već pomalo sam sebi idem na živce jer sam uvijek u pravu, barem tako ispadne, samo treba pustit vremenu, i beliverima da se pokažu u punom sjaju.

Šta vi mislite je li saborski zastupnik, triba odvest mater doma.

jesu li štovatelji propale tvorevine nastale i nestale u zločinu i krvi, normalni.

more li muškarac koji to silno želi postat žena

- 15:50 - Komentari (17) - Isprintaj - #