Fressssssh

nedjelja, 27.09.2020.

Couguarka


Eto partija još nije pribrojila glasove, a vodili bi državu, jeben te živote, ovi šta su na vlasti su lopovi, a ovi šta bi bili na vlasti su lopovi i nesposobni.

Izgleda da je pobijedila struja formirana oko precjednika, moremo samo zamislit kakvi su kad vidimo kakav nam je precjednik.

Baš me zanima ima li ko na blogu da je glasa za idiota, pa mu je sad neugodno kad vidi koja je to budaletina, meni ka građaninu je neugodno jer mi je takav kreten precjednik, i to daleko više nego šta mi je bilo neugodno kad je Kolinda pijana pivala unaokolo.

Purgerica je tila ovo lito da jon kupin ekspres lonac, pa sad u njemu kuhamo juhu, poslin je tila da jon kupin komodu, pa san joj i to kupio, i onda je ne kraju kupila parfem i sad Oće da jon dan novce, srića šta ima samo jedan rođendan, jebate da ih izmišlja ka drug Tito, ja bi iša na inkanat.

Prije smo juvu kuvali četri ure, sad metimo i taj lonac i onda on pišti i sve je za čas skuvano.

Šta ja znan, lakše je ovako, a ako mi se baš kuva ko mi smeta uzet obični lonac i kuvat koliko oću.



Šta vi mislite, imate li ekspres lonac, kuvate li u njemu, koliko imate rođendana, imate li vako savršenog muškarca koji vam kupi šta poželite.

Jelen je dobijo četeres eura za anketu, i sve potrošijo na kartu za flixbus da dođe doma, i sad jedna osoba koju nećemo imenovat, Oće da jon Jelen od četeres eura da proviziju.

Nikad se mi tako nećemo riješit korupcije, dokle god nezajažljive žene budu iskorištavale mlade talentirane nevine blogere.

Ako neko ima ćikaru na kojon piše Fresh, neka se javi Julki ona upravo traži jednu takvu.

- 11:52 - Komentari (32) - Isprintaj - #