Fressssssh

utorak, 08.09.2020.

Salome



Jennifer je plesala ples s velovima, tila je googlat Šeherzadu da vidi šta ona to radi, da i ona more zamantat Sulju koji dolazi, ali jon je Google izbacija neku Salomu koja pleše.
Ako sudbina tako Oće, rekla je Jennifer, neka bude ta Saloma, i nastavila se uvijat, iako se zeru bojala da je ne uvati išijas.

Alo, koja si ti, uvatit će te išijas, reka je Clint.

Ja san Jennifer šta Oće bit Šeherzada, plešen ka Salome, a koji si ti.

Ja san Clint, vozin se na labudici i malčiran ka Leon profesijonalac.

Ajme ja san impresijonirana, treptin ka trepetljika.

Za to vrime sultan Suljo je dobija proljev, pa je iša na potok oprat se, i tamo je vidija skupinu neki ludaša šta su protestirali protiv nečega, najluđi je bija neki lik šta je pušta pisme, i dera se ka hodža s minareta.

Alo koji si ti, šta se dereš, pita je Suljo.

Ja san Toni, Toni Cetinski.

E a šta se dereš.

Oće mi cijepit mater, a ja nedan.

Dobro je reka veliki vezir, pomislija je Suljo, ovi nisu normalni, onda je jedna od protestantica pokazala sise, i vikala, ja san slobodna, one su slobodne, pa je dotrča neki lik u trenirci od FC AUgsburga, uvatija protestanticu za bradavice i vika bući, bući, bući.

Onda su dotrčala dva lika s nosilima i crvenin križon na rukavu pa ih je ekipa gađala bocama vode, a oni ludonja šta se dere ka hodža je vika umiren, sto puta dnevno, umiren, pa je došla neka žena i rekla ajme nije valjda da opet umireš, evo ti limunada od moji limuna.

U tom trenutku su iz šumarka izašli Clint i Jennifer koja Oće bit Šeherzada, i pleše ka Salome, pa je ona rekla, ajme šjor Clint, šta je ono.

Festival smanjene inteligencije reka je Clint i pripalija cigaretu.

- 23:10 - Komentari (39) - Isprintaj - #