Fressssssh

utorak, 01.09.2020.

Aslaug




Aslaug je lakirala nokte na nogama, dok je oko nje skaka pas, šta je klima glavon ka oni pasi šta su ih njemački gastarbajteri u sedandesetin imali ispod zadnje šajbe, a su ga zato zvali Klimt.

Bila jon je puna kapa nekog manitog pisnika, šta ju je tlačija, a pogotovo je pizdila jer je ka i obično kad nije slušala Ragnara, i Lokija ispala tuka.

Za to vrime se daleko na istoku spremala moćna Turska vojska sultan Suljo je čuja priče o nekon Šeherzadi šta ne samo da priča nego i crta priče, i još je bila ista ka Jennifer, šta je bilo dovoljno da Suljo okupira Bosnu i Srbiju i poturči ih i pošalje ka janjičare na zapad.

Najjači od svi janjičara je bijo plaćenik koji je moga sam izist janje, i čuda je radija od tikvica, on nije bijo Turčin ni poturčen nego je ka Clint Eastwood u dobar loš zao ubija zlikovce za lovu.

Uvik je spava obučen jer ga je Amy Whinehouse progonila okolo obučena u vjenčanicu.

Amy je nepogrešivo gađala šurikenima, i bila nestašna, ali je imala svog anđela čuvara koji jon je uvik na vrime reka kad druge žene glumu da su jon najbolje prijateljice samo da bi se dokopale Clinta kad ga ona izmori.

Aslaug je pizdila i radi one Lagherte, ne samo šta je bila zgodnija od nje nego se je mačovala bolje nego i jedan muški i nije bilo pizdeka koji bi se nju usudija tlačit i pisat jon pisme.

Onda je čula zvono, pa još jedan put, to je garant bija poštar, jer poštar uvik zvoni dvaput.

Ko jeeeee, pitala je Aslaug

Poštaaar, reka je poštar

Šta si mi donija, pitala je Aslaug

Paket reka je poštar, miriše na limune

Meti tamo u kužinu rekla je Aslaug, aj popij zeru medovače i reci ima li kakvi tračova, šta radi ona zmija Lagherta

Nema ništa, samo se priča da daleko s istoka dolazi vojska sultana Sulje koji Oće osvojit neku Jennifer šta crta priče, i usput sve potaracat.

Ajme meni jadna ti san ako oni moj Ragnar čuje da ima neka koju sultani Oće osvajat ništa ga neće zaustavit, popušit ću ja ka i Lagherta.

Sitila san se tribalo bi tu pričalicu otrovat.

A E, mogla bi jon Poslat limun, ili jabuku, znan da je neko voće u điru, nego znaš šta Aslaug, pari mi se da su ti zeru narasli zubi, i ko je ovi šta ti se dere ispod prozora.

Ma pusti me ništa me ne pitaj neki maniti pisnik se uzjeba, daj molin te dodaj mi tu vrčinu da ga zalijen, jeba mater svoju manitu.

- 06:45 - Komentari (22) - Isprintaj - #