Fressssssh

četvrtak, 30.07.2020.

Precjednika nema ko da grli

Iz komentara na prošli post vidljivo je da se ovi koji su sa sjeverne strane Sv Roka apsalutno ne razumiju u glazbu.

To doduše nije ni čudno obziron da su dok smo mi potomci rimskih careva i filozofa odali uz mora i pisali najlipše verse, najlipšin Vestalinkama i ostalim predmetima naše žudnje, dok ja na nami šuštala najfinija svila, i mirisala brnistra, oni su odali zamotani u životinjske kože i spavali s kravama.

Možda ja i nisam u pravu, more bit da se danas u našoj zlaćanon Slavoniji kad se rodi sin dignu ruke i zapiva neka od Joksimovića, pa se onda munjevito pribacu na Seethera.

O običajima u Međimurju i VAraždinskom kraju da ne pričamo.

Sigurno niste znali da postoji cili glazbeni pravac koji je nasta pod utjecajem vašeg omiljenog blogera koji se naziva Nu metal.

Ko zna šta bi bilo s Limp bizkitom i Linkin parkom da nije bilo presudnog Nu utjecaja na njiovu glazbu.

Naš precjednik briljira, kad Čovik pomisli da su njegovi idiotizmi dosegnuli vrhunac, on to digne na jedan sasvim novi level, evo ja očekujem da se ovde na Blogu organizira događanje u kojem će se neko od dežurnih kritičara i četrdeset Jugoslovena ispričat gospođi Grabar Kitarović za sve ružne riječi koje su joj uputili.

Precjednik mi baš nekako liči na onoga Buzdu iz mojih priča, i upravo je neshvatljivo da takav idiot može postat bilo šta.

U stvari i moj Buzdo je posta profesor, u jednoj splitskoj gimnaziji.

I moglo bi se reć da iza svakog uspješnog idiota stoji ambiciozna žena.

Sad idem na kupanje, a vi budite dobri :)

- 17:14 - Komentari (24) - Isprintaj - #