Fressssssh

utorak, 28.07.2020.

Post sa slikom

Kažen ja njoj, šinjorina jel van mogu slikat sise, a ona se zapjeni, šta ti stari prdonjo oćeš, stavija bi me na fejs pa se kurčija prid svojin impotentnim kompićima.

Ma nije šinjorina, ja ba van slika sise sa dužnin poštovanjen.

Radi se o tome šinjorina da ja iman Kolegu Eura, on je u Nemačkoj trpi fašistički teror od te Anđelije tamo, koja mu ne da na more.

Tamo je izložen ugrozi od korone, i ko zna Oće li priživit, naredna dva tjedna su ključna, i želja mu je da vidi sise na našom moru, pa eto moremo reć da je to u stvari slikanje u medicinske svrhe.

Ti to mene zajebaješ kaže ona.
Nisan kad ti kažen, to je sve za kolegu Eura, more bit da mu je zadnja želja.

Evo samo šta se nisan rasplakala, ajd slikaj ali ako taj Euro priživi mora me vodit na večeru.

E more i ja ću ić.

A šta ćeš nan ti, da neš i ti umrit od korone.




Evo i jedna moja slika iz mladosti radi ravnopravnosti spolova

- 16:27 - Komentari (20) - Isprintaj - #