Fressssssh

ponedjeljak, 27.07.2020.

Drugi post danas

Opet vam nisan slika more osta mi je mobitel u autu a nije mi se dalo ić po njega, dobro posli san vidija da su mi oba bila kod nje u borši ali to je bilo poslin.



Evo slika san van šipke, sad se morete divit šipcin.

Ja mislin da ona mene namjerno probudi u nedoba i gonja da iden na plažu, jer onda meni za dvi ure dopizdi i odemo kući, prije nego i jedna mlada i zgodna kupačica dođe, tako je bilo i danas pa da san slika neku sisatu za Eura to ne bi bijo baš neki prizor.

Onda je ona ošla po selu a ja san mora kuvat, iz čega je odma vidljivo da se mene tu iskorištava



Evo slika san van i fotelju za čitanje ispod smokve, smokvu nisan slika nije mogla stat, samo sam u međuvremenu dok se koljenica kuvala počupa travu. Fotelja se more cila razvuć da bude ko ležaljka.
Tu mi čitamo Dostojevskog i onoga drugoga.

Vratila se je iz sela, ja san je triba pratit ka oni Clouseau, rekla mi je Julka, ali nisan moga jer je ona odvezla auto, pa bi triba odat na noge, a nema te tajne za koju bi oda po ovoj vrućini.

Nešto je spominjala neki šoping, ali nije mene spominjala, a već san se bijo spremijo reć da san dobijo proljev od vode, koja je drugovačija nego i Zagrebu, vako izgleda da neću Morat izmišljat.



Evo ode se namaču ilitiga fermentiraju orasi za orahovac, još koji dan pa ćemo ulit rakiju, pa će onda još malo odležat, i onda ćemo to procidit, i pit.

Nisam slika ni koljenicu, a sad je više nema, ostalo je zeru šta nije fotogenično, pa ćete mi Morat virovat na rič, bila je fantastična, njam, njam.

Na nekim blogovima se šepuri protuha koja onima koji se boju žene i kuvaju koljenicu osporava muškost, pa san odlučija slikat palac poslin i Poslat mu sliku palca, ili glavu od konja, još ću vidit.

Sad iden pit zeru kave i onda pomalo na plažu, ko zna šta ću vam sada slikat, ko bi reka da je to tako nepredvidljivo.

- 17:17 - Komentari (29) - Isprintaj - #