Fressssssh

četvrtak, 11.06.2020.

Mesija

Ima li neko neki savjet, kako da se čovjek riješi intelektualno potkapacitiranog šljama, kojem je jasno rekao da ih više ne želi na svom blogu.
Mogu li se ti idioti svrstat u nasilnike.
Zamislite da su to bijeli muškarci na poziciji moći, pa to bi silovalo sve u šesnajst, to ne razumi da ne znači ne.

Ima li ikakve razlike između tih idiota i onog maloumnog nasilnika, nad čijim se postupcima svi zgražaju, a onda mu pomažu što mailovima, što fejspukom, ne, bar ne neke značajne.

Ako se neko od vas osjeća glupo jer ste možda za vrijeme alchajmer krize podržali pacijenticu, i suprostavili se specijalistima, nemate razloga za to, vi ste u tom trenutku postupili ispravno.

To što se pokazalo da je to sve ista bagaža, ne znači da kad idući put maloumni idioti napadnu nekoga, ne trebate postupiti isto, ako ne učinite tako nekad će nastradat neko vrijedan vašeg angažmana.

Ja stvarno mislim da ljudi dobiju ono što zaslužuju, a ovi naši heroji zaslužuju jedni druge, cijela ta ekipa se međusobno zaslužuje, ono što ne zaslužuju je da im se daje druga prilika, jer ma koliko se na trenutke možda učinili normalnima, nisu, samo im dajte prigodu i oni će to dokazati.

Jel tako da nekako ispane da ma koliko se ne momente činio brutalan, da sam ja u pravu.

Tajna nije u čitanju zajedničkog maila, ni samo nama urednicima dostupnim tajnama.

Ja jednostavno za razliku od većine vas ne uljepšavam stvarnost pa ni ljude u njoj, promatram ih onakve kakvi jesu i takve ih prihvaćam, ne pada mi na pamet, da bi imao neke mesijanske komplekse, i popravljao ih.

Problem nastane kad se njima ne sviđa to kakvi su, pa onda je postanem, fašista, homofob, zatucana seljačina, neobrazovan, i šta ti ja znam.

Ako mislite da sam po pitanju nekoga pogriješio, slobodno me argumentirano ispravite, naravno ovo se odnosi na vas koji ste dobro došli na moj blog, vi koji niste prestanite bit nasilni i ne sramotite se više nego što već jeste.

Pusa

- 15:52 - Komentari (30) - Isprintaj - #