Fressssssh

četvrtak, 28.05.2020.

Objektivno i profesijonalno


Jedna moja prijateljica mi je nedavno skrenula pažnju na priglupe ljude, znači ne glupe nego priglupe, i ukazala mi da su oni puno više toksični od glupih ljudi.

Kako se mogu pripoznat priglupi ljudi, tako šta se oni uvik iznova i u svakoj prigodi trude dokazat da su priglupi, dakle u situVaciji kad bi se najbolje bilo poklopit ušima i mučat priglupani inzistiraju na vlastitoj prigluposti.

Umoran sam, i boli me rame, naime ja nikako da shvatim da imam godina koliko imam i da više ne mogu uzet nešto od sto kila i nosat to okolo bez posljedica.

Jučer se stidljivo pojavila vijest kako je policija podnijela kaznene prijave protiv Jugoslovena u Rijeci 2020 jer su suprotno pravilima angažirali gle čuda, tvrtku iz Srbije, za nešto.

I onda kao da je naišao mraz i sve pomeo, niko ništa ne spominje.

Zamislite braćo i sestre, da je umjesto s onim krmetom dolje u Rijeci, tako nešto bilo povezano s gradonačelnikom Milom, ili da je ne daj Bože angažirana tvrtka iz Hercegovine.

Jugosloveni svih zemalja bi lupali u lonce i poklopce, Hrvoje Krešić bi potreseno izvještava, Andrija Jarak bi pratio uhićenja, Dalija Orešković bi sazvala presicu i blijeda ko avetinja pričala o institucijama, i neka potresena blogerica bi napisala dramatičan post, pa bi se Jugosloveni skupili i komentarisali.

Kad kradu Jugoslovenska govna u suradnji sa Srbima onda se svi pravu mrtvi, jel da da je to zanimljivo.

Slučajni idiot na poziciji predsjednika kaže da ne prizna 30. Svibnja kao Dan Državnosti, iako velika većina njegovih građana misli drugačije, jebiga ljevicu u ovom predizbornom periodu predvodi totalni idiot, pa su slučajni idiot i objektivni i profesijonalni mediji preuzeli vođenje kampanje.

Nije li braćo i sestre nakaradno da ovih dana na danima hrvatske vojske govore drže dezerteri.

- 18:31 - Komentari (15) - Isprintaj - #