Fressssssh

petak, 08.05.2020.

Druga priča

Na republičko smo išli u Gospić, i to vlakom, prvo nekim normalnim do Knina, pa onda nekim koji je ličio na one iz kaubojski filmova do Gospića.

U Gospiću su nas smjestili u hotel Lika, pa smo tamo manitali, kako već to pubertetlije radu.

Profa je kuva neku iz organizacijskog odbora i bio je Cool lik sa dva prsta kratkim gaćama sa faldama neizbježnog pepita uzorka i špicokama.

Vako sad bi Čovik reka da je izgleda ka neki od Kusturičinih likova.

Mi muški smo bili u jednoj sobi, a cure u drugom kraju hotela, mora bit da je to neko namjerno smislio da nas razdvoji, pa smo bili zeru dešperatni, dok nismo sinjali da su dvi sobe od nas tri smišne Riječanke.

Meni je odma kad smo došli jedna Od njih zapela za oko, što no bi se reklo čim sam je vidio odma san je spazio.

Bila je crvenokosa, sa blistavim očima boje smaragda, ja naravno tada nisam znao da je to ubojita kombinacija, na koju je teško Ostat ravnodušan.

Tu večer smo zdimili van iz hotela, i bauljali po Gospiću u kojem se i nije imalo šta posebno vidit, malo smo mantali okolo pa smo, kupili pivo u dućanu, i onda smo pušili na mostu i pili pivo.

U hotel smo došli kasno i smijali se po hodniku, i taman kad smo došli do sobe, otvorila su se vrata malo dalje, i crvenokoso predivno stvorenje u piđami na medvjediće, je pitalo šta vi izvodite.

Mi smo se kliberili ka idioti, a onda je ona stavila prst na usne i ušutkivala nas, kad smo se smirili pitala je imamo li cigarete.

Ja sam izvadio kutiju iz džepa, i ponudio joj cigaretu, a ona je samo rekla upadaj i uvukla me u sobu.

Cimerice su joj nešto ko fol protestirale, a mangupica je mene odvukla do svog kreveta otvorila prozor, i rekla daj pljugu.

Oni moji tudumi su još bili na hodniku i izvodili neke bijesne gliste, pa je crvenokosa rekla cimericama da ih zovu, ili još bolje da njih dvije idu kod njih u sobu a nas ostave na miru.

Onda je jedna od ove dvi zvala glupane pa su i oni došli.

Onda je neko reka, ajmo zvat duhove.

- 12:29 - Komentari (11) - Isprintaj - #