Fressssssh

srijeda, 06.05.2020.

Ogovaranja i tračovi

Nastavljamo s ogovaranjem blogera.

Danas ćemo se bavit najčešćom manom blogera a to je iskompleksiranost, koja sama po sebi nije toliko strašna kao postupci koji iz nje proizlaze.

Kao što znamo Blogeri su uglavnom nerealizirane osobe, koje misle da zaslužuju više, mislim koji penis bi inače radili ovde, da imaju koga impresionirat svojim postignućima, po doma ne bi ovde dangubili.

Recimo ako oćete primjer kako izgleda iskompleksirani bloger, pogledajte kolegu Kupusa, jeste li ga pogledali, E pa nije tako.

Sad pogledajte na drugu stranu, i vidit ćete gomilu opskurnih likova, koji su žešće frustrirani, jer sam ja Top bloger, jebate neš ti dostignuća, pa onda da bi to nekako opravdali, izmišljaju teorije urote po kojima sam ja administrator, ili čak i urednik, jel vidite vi koji su to debili.

Mislim ono u čemu je problem prihvatit, da sam ja jednostavno zanimljiviji, i da sam zato jedini u povijesti bloghaera koji je Top bloger i na Fresh listi, jednostavno je u pitanju kvaliteta, i ništa drugo.

Ljudi dragi neke ideale ne možete doseć, možda ako dovoljno jako želite,
I možete postat žene, većina vas je na pola puta u toj transformaciji, ali ne možete postat Michael Jordan, Mišo Kovač ili ja ma koliko to želili.

U idućem nastavku ogovaranja, ćemo iscrpno obradit komplekse kod ženskog dijela populacije koje, izazivaju one koje su talentirane, kod onih koje nisu.

Ako ima dobrovoljki koje bi se podvrgle centriranju sa ciljem izlječenja, neka se jave :)

- 18:09 - Komentari (30) - Isprintaj - #