Fressssssh

utorak, 05.05.2020.

dok izmišljamo novu priču

Eto demokratski smo odlučili da ćemo i dalje pričat priče, uz poneku pjesmu :)

Naravno da vas zanima taj fatalni susret koji se dogodio, jer ste opterećeni seksom, ali danas ćemo imat jednu drugu priču, koja se dogodila nešto kasnije.

Anita se udala, muž joj je bio kreten ali je bio otac njenog djeteta.

Znate one nadrkane tipove, roditelji intelektualci a mladunče nije ni prvi semestar izdržalo na faksu.

Naveliko je mirisalo na rat, u stvari već se pucalo na sve strane, kad mi je došla, uplakana, odavno već nije bila mala, i ko zna kako bi završilo među nama da ja nisam otišao u drugi grad.

Muž joj je zapeo u JNA, u Sarajevu, kreten je baš naša kad će ić služit vojsku, rekla je ti sigurno nekoga znaš, pričalo se kako su neki pokušali uteć, i kako su završili na vojnom sudu.

Mi smo već mjesecima iz raznih vojarni izvlačili ljude, ko god je htio, davali im civilke i transportirali ih dalje.

U Sarajevu sam imao Fuada, boema, kockara, i ljudinu s najvećim mogućim Lj, koji je odmah rekao samo ga nekako dopremi do mene, a onda dalje ne brini, do granice je moja briga.

Nazvao sam je, i rekao ja sam.

Iako je prošlo šest godina, otkad smo zadnji put razgovarali, odmah me je prepoznala, i samo pitala odakle ti broj, rekao sam joj da mi ga je dala njena mama, pitala je što trebam, ja sam rekao da sam je poželio čuti.

Nasmijala se i rekla, koja si ti budala, stvarno reci šta ti treba.

Treba mi tvoj muž, da jednog vojnika, prebaci do jednog mog prijatelja.

Jel bio koji lakši zadatak, pitala je, ko ti je taj vojnik.

Muž od Buzdine sestre Anite.

Dobro ne mogu ništa obećat, vidit ću šta mogu učinit, samo reci tom tvom prijatelju da tebe ni slučajno ne spominje.

Kretena je dva dana kasnije njen muž predao Fuadu, a Fuad ga je idući dan predao meni.

Par mjeseci kasnije kreten je zdimio u Švicarsku, a Buzdina sestra se razvela od njega.

- 08:43 - Komentari (27) - Isprintaj - #