Fressssssh

subota, 02.05.2020.

Ka šećerna vata u cirkusu

Almin stari je bija direktor i komunista pa je ima i vikedicu.
Onda san ja pita staroga zašto mi nemamo vikendicu, pa je on reka zato jer on nije dobija stan, pa je mora zidat kuću, pa san ja pita zašto on nije dobija stan, a on mi je reka da ću to shvatit kad naresten.

Meni je to bilo čudno, stari koji je napravija tisuće stanova, tako da di god si u Splitu sta i pogleda oko sebe, vidija bi zgradu koju je on napravija, nije dobija stan, a susid Mario se razveo od žene pa su dobili dva a živu skupa, meni to nije bilo pošteno, ali san triba čekat da naresten pa da to shvatim.

U međuvremenu je završilo lito, pa smo se svi vratili u Split.

Zdene je reka da je Švabica bila dešperatna šta me nije bilo, i da jon se Buzdo uvaljiva pa da skoro nije izlazila iz kuće, pa je pita jesan li ja pokupija koju strankinju.

Ja mu nisan tija priznat da san cilo lito bija s Almom, nego san mu reka da san pokupija neku Belgijanku, pa je onda on pita da kako kad ja ne znan Belgijanski, pa san mu ja reka da san je uvatija na mote, i zeru na Engleski.

Zdene je bija cili ponosan jer niko drugi nego njegov prika nije smanta Belgijanku, lani Švabicu a ove godine Belgijanku.

On je cilo lito manta okolo sa pupaston Švabicon i obeća jon da će se dopisivat.

Onda smo išli u Trst, mater je pohala kokoš, neman pojma zašto se uvik kad se negdi išlo pohala kokoš, i još je napravila sendviće, imali smo i rum
Kocke i čokoladno mliko i visoki ce u tetrapaku, tako da smo bili sigurni da nećemo umrit od gladi.

Prvo smo po dana putovali do Rijeke, pa smo tamo noćili kod tetke.
Onda smo drugi dan išli u Trst, ja san tija uzet svoje novce, ali je mater rekla da će mi neko ukrast, pa smo se svadili.

Ja san tija kupit Leviske, ali je mater pizdila da mogu kupit troje za njih, pa san ja pizdija, pa je stari raka materi da mi da lovu, pa ne ona plakala, i cili dan nije pričala s nama.

Stari je kupija mriže, ja san kupija gomilu robe i još mi je priteklo od oni osamsto maraka pa san pita starog Oće Li mi Dat to šta je ostalo, pa je reka da oće.

Mater je kupila kave za godinu dana, i praška za robu, pa jon je stari reka da kupi sebi šta oće, ali je ona rekla da neće ništa.

Ja san kupija karte za briškulu i jednu majicu za Almu kad niko nije vidija, i onda smo išli doma.

Dok smo se vozili Nazad niko s nikin nije priča, samo je mater kad je carinik pita šta imamo za prijavit, rekla da bi bilo bolje da nije ni išla.

Carinik je nekako suosjećajno reka starome, izvolite druže i vratija mu pasoše, i njemu je bilo jasno da se mater nenormalno ponaša.

Onda je mater opet plakala, pa smo došli kod tetke.

Sutra smo tribali ić doma, ali je ujutro stara rekla da opet idemo u Trst, ja san reka da neću, jer su me bolile noge.

Tako da su išli samo nji dvoje, pa in je carina rastavila po auta, kad su se vraćali, jer su mislili da nešto švercaju kad se vozaju tamo amo ka maniti, i još su in naplatili carinu jer je mater nešto prigovarala, a imala je puno postola, i još je rekla da su jon sve stare, pa je carinik pita da al je ona stonoga.

Onda smo išli doma, tetka nan je spremila sendviće, i pohanu kokoš, ja san jedva čeka doć doma i obuć leviske, i Almi odnit majicu.

- 19:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #