Fressssssh

četvrtak, 23.04.2020.

Ka šećerna vata u cirkusu

Prošlu noć san ima noćnu moru.

Sanja san da oću bit popularni bloger, neman pojma šta je to bloger, ali znan šta je popularan, to je kad imaš koncert, digneš ruke a svi pivaju, i još ti daju novce za to.

U tome snu je bilo nešto ka neko selo i ja san tija da me sve cure volu, i sa takin nadama san svaku veče iša u postelju, ali ujutro umisto cura iz sela oko mene bi svaki put bilo par kretena i neke manite babuskare, koji su tili nešto pričat sa menom, drugi dan bi prominija ime ali oni isti bi se kupili, nema šta nisan činija da umisto kretena dođu cure, ali nije išlo.

Onda mi je u san došla pokojna baba i rekla, sinko s kin si takav si.

Ja san se odma skočija, umija i otrča vidit di je Alma, ona je bila lipa dakle s njon san moga bit.
Mater je vikala za menon, da mi jebe mater, ko će popit bilu kavu šta je ona skuvala i izist sendvić, ali ja san dok je izgovarala zadnje riči bio dovoljno daleko da ih ne čujem.

Alma je doskakutala cila sritna, obisila mi se oko vrata, i rekla upisala san se u Mozaika.
Ja nisan zna šta je to pa mi je rastumačila da je to na ples, i da su samo ženske tamo pa da ne triban bit ljubomoran.

Ja san reka da nisan ljubomoran ali da ću se i ja upisat u to, pa je ona rekla da imaju u većon grupi dva muška, ali da su sigurno pederi.

Onda san ja reka da se neću upisat u to nego na streljaštvo.

Alma me je pitala jel ja nju volin, pa san ja reka da jesan ka i prošli put kad me je pitala, a onda je ona rekla da jon to moran stalno govorit, pa san je ja pita da nije dobila onu bolest kad stalno nešto zaboravljaš, a ona je rekla da nije nego da ona voli to čut.

Onda smo išli na zidić iza sportske dvorane, tamo di je pisalo Hajduk živi vječno, pa smo se malo ljubakali, i ona mi je pustila da jon uvučen ruku ispod majice.

Onda je doša Buzdo, pa je reka Alma mater te traži, reka san jon da si ode s Frešon, pa je Alma otrčala kući, a ja san puka Buzdu šakon, i on je plačuć uteka, a mala Anita buzdina sestra je rekla oš me vozit na bicikli do doma, i ja san reka da oću.

Kad smo došli doma, tamo su bile moja i Buzdina mater, i napale su mene da zašto san tuka Buzdu, ali je Anita rekla da nisan, da Buzdo laže, pa su me ostavile na miru.

Onda je mala Anita pitala kad ću nju poljubit onako ka Almu, pa san jon reka kad bude imala petnajst godina, onda je ona pitala koliko Alma ima godina, a ja san jon reka da ne turpija jer da ću je ispalit, pa je ona rekla da će bit dobra.

Polako je pada mrak a ja san se nada da neću opet imat noćne more.

- 19:13 - Komentari (12) - Isprintaj - #