Fressssssh

četvrtak, 23.04.2020.

Ka šećerna vata u cirkusu

u subotu je bija rođendan, od Lidije

nisan ima love za kupit jon poklon, a mater je bila nešto napižđena na mene i nije tila dat, pa san jon ukra bombonjeru za likara, uvik je bilo u ormaru par bombonjera za likare, koje mi dica nismo smili ist, pa smo zaključili da su likari pederčine koje izidu sve bombonjere, ko zna jesu li oni išta drugo i ili, osim bombonjera

Lidijina mater je napravila sendviće, i nije bija sok na mućenje ka kod svih drugih, nego je bila Orela u gajbu, pa smo pili svak iz svoje boce, i sve nan je bilo crveno oko usta

ženske nisu baš dobro znale pit iz boce, pa in je orela izlazila na nos, a mi smo varili od smija

Lidija je od staraca dobila gramofon Toscu na poklon, stereo dva puta pet, pa je kad mo izili sendviće, ugasila veliko svitlo na taracu, i pustila long plejku od Zdravka Čolića Čole

nama muškima je to bilo bez veze, pa smo nako stali naslonjeni na ogradu, a ženske su se nešto došapćavale

onda je Lidija došla i pitala mene oš plesat

biće je mene izabrala zato šta san ima iskustva sa švabicon

ja san reka da ne znan, a ona je rekla ajde nije teško, samo radi šta i ja

onda smo nas dva plesali, a ja san stalno gleda u noge da je ne zgazin, dok se ona nije stisnila uz mene, pa više nisan vidija noge, nego san mora gledat u nju, pa mi je onda ona metila glavu na rame, pa nisan ni nju vidija ali san moga gledat, okolo pa san vidija Almu, koja nije plesala s nikin, samo je bisno gledala mene

kad je završila pisma ja san reka, jebate je vruće i otiša uzet Orelu, pa je došla i Alma i rekla kad će bit moj red za ples

ja san reka da san mislija da ona pleše samo s gospodarima pataka, pa me ona pukla po glavi, uzela onu Orelu i metila je na stol, pa me odvukla na srid tarace i rekla pleši glupane

onda me je počela tamo prid svima još i pipat, i prtljat mi nešto po kosi, pa san zna da će me ekipa zajebavat, i jedva san dočeka da pisma završi

kad je pisma završila, uvatila me je za ruku i odvukla na kraj tarace di nije bilo nikoga, i onda je samo gledala u mene ka da nešto čeka

ja nisan zna šta bi, bila je baš lipa onako na misečini, pa san je poljubija onako kako san vježba sa Švabicon

onda je došla lidijina mater i rekla, ajmo dico kasno je

ja san onda otpratija Almu do doma pa smo se još malo na klupici ljubakali, a onda je ona rekla ubit će me mater i išla doma

kad san ja doša doma mater je imala krpu od faksa zavezanu oko glave i rekla da će me zadavit, jer su sva druga dica došla prije uru vrimena

mene nije bilo briga šta ona priča, samo san mislija kako mi je pola Orele ostalo tamo kod Lidije na stolu

- 09:49 - Komentari (21) - Isprintaj - #