Fressssssh

nedjelja, 19.04.2020.

Ka šećerna vata u cirkusu

Zdene se na igralištu pravija važan, pa je onu pupastu diza da se more uvatit za štangu za mlatit tapete šta je nama glumila branku.
Ona prasica je zaboravila da se prije par sati stiskala uz mene pa su ona i Zdene otišli skroz na drugi kraj igrališta.

Ja san sija na skalinu šta je glumila tribinu, a ona štrkljasta je legla na istu tu skalinu i metila mi glavu u krilo, i još me uvatila za ruku.

Tako smo sidili, a ja san bija na sto muka, gleda san šta Zdene radi sa pupaston, da mogu i ja isto, ali nji dvoje se sakrilo iz nekog kombija i samo se čulo njeno hihotanje.

Onda se ona štrkljasta digla, okrenila se prema meni pribacila noge priko mojih i sila na moja kolina.

Kad se počela naginjat prema meni zamalo se nisan onesvistija, zna san da bi je triba poljubit ali nisan zna kako, pa san se paralizira, a onda je ona poljubila mene, i tako san izgubija nevinost.

Ona se smješkala, oči su jon blistale, usta su jon imala okus po čokoladi s jagodama, i ja san se ohrabrija pa san onda ja poljubija nju, pa ona mene, i tako smo se cmakali dok nan nisu zatrnila usta.

Onda se začuo urlik moje matere, kojim je dozivala svoje mladunče, pa smo išli kući, ja i štrkljasta smo se držali za ruke, a pupasta je stalno nešto mlilA na švapskom, i gnjavila sestru. Nji dvi su otišle na balkon a ja i Zdene u moju sobu.

Zdene me je pita jesan li jon uvalija jezik, ja san pita di, onda mi je on objasnija da je njegov rođak Mate koji ide u osmi razred reka da se ženskima kad se ljubi s njima triba uvalit jezik.

Ja san reka da ću onda sutra tako, pa smo nas dva sidili na mom prozoru, klatili nogama, i gledali nji dvi na balkonu, a one su nam mavale.

Onda je došla Buzdina mater u povjerenju reć mojon da san se ja ljubio na igralištu sa Švabicom, i da me je Buzdo vidija.

Ja i Zdene smo se zakleli da to nije istina, a Zdene je pritija Buzdi pa je on reka da baš nije siguran, pa je Buzdina mater skinila krpu od faksa sa glave, i njome mlatila po Buzdi, i vikala da mu jebe mater bezobraznu laživu.

Zdene je otiša doma a ja dugo u noć nisan moga zaspat i jedva san čeka da svane novi dan.

- 19:16 - Komentari (23) - Isprintaj - #