Fressssssh

nedjelja, 19.04.2020.

Ka šećerna vuna u cirkusu

Sutra smo išli na more, na pržinu u Stobreću, tamo je neki lik baca curu sa ramena, pa je ona pupasta Monika pitala bi li ja moga nju tako.

Ja san reka da bi pa smo išli u more, pupasta je bila zeru teža od mene pa mi nije bilo lako, jedanput san se zamalo utušio, oči su mi iskočile i kašlja san, pa je ona štrkljasta rekla sestri da me pusti na miru, a ona pupasta se splela okolo mene i rekla, aj me malo nosi, pa san je odnija malo u dublje, pa smo se zeru pipkali.

Kad smo izašli vanka ona starija štrkljasta nije tila pričat s nama, a ona mlađa pupasta je skakala ka manita i radila zvijezde po plaži.

Onda smo ili kruva i paštete, kruv je bio iz pekare od Šipca, a pašteta je bila rastopljena i nije baš lipo izgledala, ali je bila dobra za ist, pa smo dobili po sladoled,’a onda smo prid večer išli doma, kad smo sili u auto ona mlađa pupasta se naslonila na mene i pravila se da jon se spava.

Kad smo došli doma, išli smo svaki svojon kući, a prije smo se dogovorili da će njih dvi kad večeramo ić sa mnom na školsko igralište.

Na putu kući san srija Buzdu, pa me je pita kako je bilo na moru, ja sam reka da je bilo dobro, pa je Buzdo tija pitat još nešto, ali je onda naiša Zdene i reka Buzdi da ga traži mater.

Onda je Zdene reka , ajmo uteć dok ga nema.
Ja san reka pa mater ga traži neće on skoro vanka.
Kakva mater reka je Zdene ko je vidija mater, pa smo zdimili kod susida Borisa u vrt, ispod višnje.

Zdene je pita, onda šta je bilo, a ja san se pravijo blesav, pa san ga pita o čemu se radi, onda je on reka da san pederčina, pa san mu reka da san zeru pipa onu pupastu, pa je Zdene malo potonija i pita jesan li je zažvalija, ja san reka da nisan da me je bilo straj da ne kaže ćaći.

Zdene je reka da nisan normalan, da su to Švabice i da one nisu ka ove naše, i da se sigurno žvalu još u vrtiću, pa je onda pita šta ćemo sad.

Ja san reka da idemo na igralište, a on je reka dobro, pa smo krenuli, a onda je Zdene reka da je mene švabica zamantala jer neznan više di je igralište.

Ja san reka glupane idemo po njih, po koga pita je Zdene, pa po Švabice reka san ja a Zdene je skočija u zrak od sriće.

Isprid njihovog balkona je Buzdo nabija balun u zid, pa mu ga je Zdene nabija na cestu, pa je neki auto kočija, a Buzdo je otrča po balun, pa mu je neki Čovik jeba mater.

Onda su Švabice došle doli pa smo otišli na igralište, a Buzdina mater je vikala da mu jebe mater nenormalnu, koliko puta mu je rekla da se ne igra balunon po cesti.

- 10:41 - Komentari (32) - Isprintaj - #