Fressssssh

subota, 18.04.2020.

Ka šećerna vata u cirkusu

Ona visoka štrkljava je bila starija od nas godinu dana, i zvala se Angelique, mislim tako se pisalo, iako ju je ćaća Jozo zva Anđelika, ona mlađa pupasta je bila Monique ili Monka, po ćačinom, ona je bila jedno godinu dana mlađa.

Uglavnom se nisu s nikim družile, po cili dan su bile na moru, pa su bile nako reš prepečene, a na večer bi sa starcima sidile na balkonu.

Jedan dan im staraca nije bilo pa su bile same na balkonu, Buzdo je strateški nabija balunom u zid isprid njihovog balkona, ja san doša sa faturete sa starim, di san mu značajno dodava daske, i kad sam prolazija kraj Buzde san nabija balun pravo kod njih na balkon, i otiša doma.

Buzdo je kumija i molija da mu vratu balun, a nji dvi ga nisu jebale dva posto, šta je mene silno zabavljalo pa san sidija na ponistri i ija sendvić i promatra razvoj situacije.

Onda su im došli starci, pa je Buzdo otiša doma.
Posli pet minuti je dopilotala buzdina mater, i tulila mojon da san ja sve zakuva, da Buzdo ništa nije kriv i da je nju sram prid ljudima.

Onda je mene mater ispalila, i pod prijetnjom da će batipan slomit od mene, natirala me da iden po balun.

Ja san ka osuđenik oša tamo i pozvonija na vrata.

Otvorija mi je njiov ćaća Jozo i reka, a jesi doša po balun, ja san samo kimnija glavon u nadi da će mi Dat balun, da se riješim Buzde i njegove matere, ali Jozo je ima drugu ideju.

Ajde vamo reka je, i krenija na balkon, ja san iša za njim ka osuđenik, a on je reka ovo su moje ćeri, ne znaju nikoga ovde, pa in je dosadno, bi li se ti družija malo s njima.

Ja nisan zna šta bi pa san reka da bi, onda je on reka ženi da i meni donese sok a on mi je donija stolicu da sidnen s njima.

Nji dvi su igrale tablića, pa in je Jozo reka da i meni daju karte.

I tako smo igrali, nji dvi su se stalno nešto domunđavale na švapskom, pa san ja prvom prilikom odlučija naučit švapski, da me nemore niko jebat, šta se pokazalo kasnije dobrom odlukom.

Mlađa ona pupasta mi se stalno nešto smješkala, a starija ona štrkljasta parilo mi se kad bi me pogledala da zna šta mislin, iako nisam ništa previše mislio.

Idilu je prikinio urlik moje matere, koja je mislila da sam ja ko zna di zrimijo.

Umisto mene se javio Jozo, i reka evo ga ovde brzo će doć, susida more li mali sutra s nama na plažu.

Mater je rekla, more, more, kako reć novom susidu da nemore, tako da san eto sutra umisto s ćećom na faturetu triba ić na more s jugošvabama.

Onda mi je Jozo donija balun, pa san ja iša kući, Buzdo je bija isprid svoje kuće pa san mu nabija balun, i otiša doma.

Buzdo me je opet mrzija jer je balun bija njegov, a ja ću sa jugošvabicama na more, šta je po njemu bila silna nepravda.

- 22:38 - Komentari (32) - Isprintaj - #