Fressssssh

subota, 18.04.2020.

Ka šećerna vata u cirkusu

Te godine su se susid Branko i njegova žena Maruška razveli, šta je bija veliki događaj, jer su u to doba ženske bile drugačije pa se ljudi nisu razvodili ka danas, danas kad su se emancipirale to više nije ništa čudno.

Buzdina mater je rekla da su se sigurno razveli jer Maruška nije mogla imat dice, pa se moja mater naljutila na nju i rekla da nikad više neće ić na kavu kod Buzdine matere, moja mater je rekla da sigurno susid Branko nije moga naki meškinjav imat dice, jer je mojon materi Maruška bila puno draga.
Meni je isto Maruška bila draga, jer nije nikad imala krpu od Faksa oko glave, uvik je bila obučena ka da ide na misu, i lipo je mirisala, i uvik kad bi jon iša po duvan u dućan bi dala lovu za slaju i to za kornet, a ne za snjeguljicu.

Posli se ispostavilo da su i meškinjavi susid Branko i njegova žena Maruška mogli imat dice samo sa drugim ljudima, meni je bilo ža kad je Maruška otišla, i ostavila me u svijetu žena s krpom od faksa oko glave, tek posli puno godina kad smo se ponovo sreli shvatio sam koliko je u stvari bila lipa i zgodna.

Susid Branko je onda proda stan nekim jugošvabama, nama su jugošvabe išle na živce, sa onim njiovim Mercedesima sa janjećom kožom na sicevima, i kockama na retrovizorima, pa smo im se rugali jer su odali obučeni ka arlekini, u robi za koju su se s Turcima borili na rasprodaji u C&A, bar tako je priča susid Nedo koji je vozija kamion u Jadrantransa, pa je vidio svita, iako je moja mater uvik govorila Imoćanin je to nemoreš njemu virovat.

Škola je završila, Alma je otišla prvo kod babe na selo a onda kad jon starci dobiju godišnji u vikendicu.

Mi nismo imali vikendicu, a nismo ni kod babe mogli ić, stari je ima neku faturetu radija je vikendicu, nekom poslovođi od dućana, koji je bija lupež, jer je susida Luca šta je radila u dućanu, rekla da su svi poslovođe lupeži, pa san ja iša s njim radit, i dodavat mu daske.

Onda su jednog dana došli jugošvabe sa svjetlozelenim audijem, on je bija obučen ka debil, ima je bičve i sandale na nogama, gaće su mu bile tri prsta prikratke, ona je imala trajnu ka baba od Luje četrnajstog, a onda je postalo zanimljivo.

Otvorila su se zadnja vrata od Audija, i izašla je crvenokosa pjegava štrkljavica, i iza nje pupasta plavušica rubensovskog tipa.

Buzdina mater je sa balkona vikala, susidi, Jozo, Jozo sad ću ja stavit kavu.

Onda je moja mater izletila na taracu i rekla evo ja san već skuvala.

- 16:57 - Komentari (27) - Isprintaj - #