Fressssssh

četvrtak, 16.04.2020.

Ka šećerna vuna u cirkusu

Te godine su napravili novu školu, pa su na portu nalipili popis razreda, ja sam bio u petom ce, pola ekipe je bilo iz mog bivšeg četvrtog a, a pola su mi bili nepoznati.

Od poznati muški svi su bili slabiji od mene, odnosno već sam ih nekom prilikom natambura, osim Zdene s kojim sam bio super, on je bija jači, ali se nije nikad pošajba sa mnom jer sam mu pušta da prepisuje, i tu i tamo mu pomoga, inače je pitanje bi li završija i prvi razred.

Zdene nije bija glup, samo nije tija učit, ka da je zna da mu to za bit mesar neće ništa tribat. Ove koje nisam zna sam odlučila nekog natamburat, a ako bude koji jači to će Zdene riješit. Surovo je to bilo vrime, kad nisi moga bit faca, jer imaš novi ajfon, ili pedersku Justin Bieber frizuru, svi smo se šišali kod istog frizera Drage koji nas je šiša na teću, pa smo parili ka Daltoni, za bit faca tribalo je zeru muškosti.

Alma je bila nova, prvi dan škole je došla u neku ispaljenu suknju, koja bi se danas zvala asimetrična, a onda nismo znali tu rič, pa je bila ispaljena, majicu na žute i plave široke rige, šta je te godine u Trstu bio ultimativni modni jauk, za razliku od godine prije kad su bile moderne uske rige, imala je plave dokoljenke i žute baletanke kakvi nije bilo kupit ni u Borova ni u Peke, a kamo li u Jugoplastike.

Da znan crtat moga bi je sad nacrtat, zanimljivo je to kako se neki detalji čoviku uklešu u pamćenje, i ostanu tako uklesani cili život.

Imala je i frizuricu koju jon sigurno nije napravila Drago, parilo je da cila arija miriše po njenoj kosi.

Buzdo se zaljubio u Almu fatalno, na prvi pogled i nije bio jedini, bila je od one vrste koja se i u petom ce nesvjesno ističe od ostalih, i to bez da se i malo trudila.

Buzdo je bija ka šta mu i samo ime kaže prosječan, i cili mu je život obilježila ta običnost, nije da nije bio svjestan svojih limita, zna je da bi popija batine, pa je izbjegava dokazivanje muškosti, a uz natprosječan trud je bija vrlo dobar, buzdo nije ima kapaciteta za bit odličan.

To popodne koje će obilježit naše živote, bili smo na školskom igralištu.

Buzdo je iako je bio najviši od nas uzaludno pokušava ubacit ispod koša balun u koš, ja sam ka novoprimljeni član atletskog kluba koji je puno godina kasnije da Blanku Vlašić kojon je popularna blogerica Annaboni bila profesorica, vrtio krugove oko igrališta, jer sam odlučio da ću ka atletičar najlakše na olimpijadu, što mi doduše nije uspilo, ali ruku na srce malo je falilo.

Bilo je kasno lito ili rana jesen, cvrčki su pivali pismu kad je na igralište došla Alma sa gajnc novom zelenom ponicom.

Buzdo je puka nešto ka tricu, iako trica tad nije postojala, i falija cilu tablu, a onda je naki smotan reka, mala daj đir.

Alma ga nije ni pogledala, nego je otpičila ponicon priko igrališta, i došla do mene, nije ništa rekla, nisan ni ja, ja san trča, a ona je vozila ponicu uz mene i tako krug za krugom.

Onda je ona rekla da mora ić doma, pa san je ja otpratija do portuna, i reka vidimo se sutra, i iša kući.

Mislim ima sam ja veze i ranije, ali mi se činilo da bi ti put moglo bit ozbiljno.

- 07:59 - Komentari (38) - Isprintaj - #