Fressssssh

srijeda, 01.04.2020.

Ozbiljan post

Imam ja tu jednu fejspuk prijateljicu.
Ona strastveno ne vjeruje u Boga, a isto tako strastveno vjeruje u Reiki, ne vjeruje u Koronu, ali vjeruje da ako nas nisu već čipirali sigurno će htjeti, užasno joj smeta izolacija, i ona bi kao i ostali protivnici cijepljenja bi rješavala problem na način koji se popularnoznanstveno naziva imunitetom krda.

Moja fejspuk prijateljica je inače fakultetski obrazovana osoba, prirodoslovni smjer.

Igrom slučaja sam nešto upoznat s virusima, epidemijama, dezinficijensima, i imunitetom krda.
Rijetko što čovjeka može natjerat da o nečemu nešto nauči kao kad je to nešto što ugrožava njegovu obitelj, ili nekog njenog člana.

Moja fejspuk prijateljica srećom nije imala takvu potrebu, da bi se morala potrudit nešto naučit, ona je na enternetu pročitala nešto što je napisao neko od njenih omiljenih antivaksera, ili je tek šerala nešto a da nije ni pročitala, ali do zadnje kapi krvi branit nešto o čemu u stvari nema pojma.

Moja fejspuk prijateljica siguran sam vjeruje, toj osobi koja je napisala članak, a kojoj medicinska komora još nije oduzela licencu, a davno je trebala.

Na žalost, znanost je izgubila čast, upravo takvi likovi kao navedena liječnica su je obeščastili, i zato se uvijek upitajte što su vam prešutili.

Naime metodom sticanja imuniteta krda, se recimo između ostalih deset tisuća djece u Hrvatskoj, sa teškim srčanim bolestima, praktički osuđuje na smrt, o čemu vam psihička bolesnica, koja sebe naziva liječnicom, nije rekla ni riječ.

Ja sam siguran da bi se metoda imuniteta krda zasigurno primjenila u nekom konc logoru, njena efikasnost i monstruoznost je primjerena upravo takvim mjestima.


Zato braćo i sestre, to što je neko liječnik ne znači da nije psihički bolestan, zato pazite što čitate, i što šerate, i ne branite do zadnje kapi krvi ono o čemu nemate pojma.

A ja vam od srca želim da nikad ne osjetite potrebu naučiti sve o virusima, bakterijama, dezinficijensima, epidemijama, i izračunu stope smrtnosti.

Hvala

- 15:09 - Komentari (33) - Isprintaj - #