Fressssssh

utorak, 31.03.2020.

Guantanamo



Moj život je napokon dobio smisao.
Hamed Bangoura je prezentira rješenje ekonomske krize, a vladi se obratila i Nevena Rendeli kako bi ih savjetovala koje poteze trebaju uraditi.

Kad tome dodamo i intelektualce s bloga, Čovik ne zna šta bi od veselja.
Sad možemo dalje sa sportom i glazbom.

U stvari moga bi se i ja priključit lumenima pa predložit vladi, da svima nama koji ostvarujemo određen prihod na kladionici, od kojega sam ja prošli mjesec svojoj izabranici kupio Dysona, uplati neke novce ka obeštećenje.
Ovaj misec sam planira uprihodit dodatna sredstva za kupovinu gajnc novog štednjaka, koja radi odluke raznih svjetskih vlada, da se ne igra nogomet, neće bit realizirana.

Obzirom da se radi o međunarodnoj zavjeri protiv štednjaka, vlada bi tribala tražit od ujedinjeni naroda da naredu svjeckoj banki i ememefu, da mi kupu štednjak.

Osvrnut ćemo se na još jednu nepravdu, u režiji blognjuza i uredništva koje ne postoji, naime te protuhe svojim djelovanjem sugeriraju, da su kojekakvi mački, patkovi, ćurke, i druga živinčad pametniji od nekih blogerica.

Odmah da se ogradim od navedene pojave mi u udruzi Top blogera nemamo s tim nikakve veze, dapače kolega Euro i ja smo vodili mukotrpnu bitku za dostojanstvo Top blogera, i jedva smo se izborili za povišicu u iznosu od pedeset eura za početak za nas dvojicu.
I taman sad kad smo upali u kesu, šta se dogodilo, napala Korona i euro se nemore ni ošišat, evo pogledajte braćo i sestre našta liči Euro



Eto šta se dogodi s čovikon kad ga se zatvori u podrum i kad ga se muči poezijom s bloga, gore nego Guantanamo.

Moj Euro šta si ti Bogu skrivijo.

- 20:33 - Komentari (24) - Isprintaj - #