Fressssssh

ponedjeljak, 23.03.2020.

Krizni management

Loše sam spavao prošlu noć budio sam se otprilike svakih sat vremena, i gledao vani u tamu tražeći neki znak da bi moglo opet zatrest.

Jučer kad je treslo sam bio cool, smirio sve oko sebe, preuzeo upravu, da to su oni dragocjeni trenutci kad će vam vaša odabranica dopustit da upravljate, recimo kad je potres, ili erupcija vulkana ili udar nekog meteorita.

Ja u tim kriznim situacijama reagiram kirurški precizno sabrano, bez emocija zdravorazumski, valjda da bi eliminirao strah koji je emocija, zar ne, eliminiram i sve ostale.

Ne mogu reći da me je budio strah, više neka potreba za biti spremnim ukoliko opet bude treslo.

Prije nekog vremena sam imao jednu stresnu situaciju, malo goru od ove s koronom i potresom, u kojoj je bilo nužno isključit emocije, jer bi se u protivnom bio raspa ka boca koja lupi o pod, i samo bi me se metlon i škovaceron moglo pokupit.

Mora san Ostat pribran da svi ostali koji su bili uključeni u navedenu situaciju znaju uvik di je oslonac.

I sad moram priznat da sam malo umoran od te dugotrajne emocionalne isključenosti.

Inače u jednoj ranijoj fazi me je prakticiranje emocionalne isključenosti, i nereagiranja na negativnosti, dovelo do napadaja panike i svih onih lipih stvari koje idu uz to.

Zato od sada imam terapiju, kako bi moga i dalje savršeno funkcionirat u kriznim situacijama, ne prešućujem negativnosti, nego stalno govorim što mislim, neki to zovu vrijeđanjem, ali nije to to, vrijeđanje je kad o nekome iznosiš laži da bi ga diskreditirao, ja naime kad nekoga nazovem kretenom to stvarno i mislim, ne činim to iz nikakvih niskih pobuda, nego samo u cilju očuvanja učinkovitosti.

Kako se vi nosite sa stresom, i koliko ste učinkoviti u kriznim situacijama.

Prešućujete li negativnosti i kako to utiču na vas.

Na koji način kretenu kažete da je kreten a da ga ne uvrijedite.

- 08:04 - Komentari (47) - Isprintaj - #