Fressssssh

četvrtak, 23.01.2020.

Pravda za Dražena


malo mi je dosta tog Brada i Jennifer, eno neki vidovnjak je prorokova da će Jennifer u ovon godini nać dječka, more bit da će se neki savjestan pojedinac, bacit pod Jenny da spriječi pogrešku da se Jenny opet spetlja s onon feminiziranon protuhom

sad me najviše brine Dražen

eno je biranin riječima reka da je uteka od one Februarke zato šta ga je zlostavljala

Nedostajao mi je osjećaj poštovanja. Moj osobni prostor, životna vibracija na kojoj funkcioniram nije se poštivala. Kada vam netko okupira teritorij, imate potrebu vratiti ga. Imao sam potrebu vratiti svoj osobni prostor, svoju slobodu, autonomnost i glas.

i kamen bi proplaka kad ovo pročita, šta histerična nedojebana opajdara more napravit od čovika

bidan Dražen je mora blokirat njen fejspuk, enstagram, i još ono nešto da ga ne uznemirava

kako je Draženu bilo gledat, da se ta zlostavljačica, lažno predstavlja ka borkinja protiv nasilja, i da je prima prajmminister, koji nota bene boluje od nemilog slučaja anemije

čovik se mora vlastitog diteta odreć radi luđakinje, srićon pa je čuja unutarnji glas koji mu je reka Dražene spasi sebe, jer jedino taki spašen, kad tad moreš vridit svom ditetu

i ko će sad Draženu nadoknadit godine provedene, s manijakinjom, kojon su životni uzori izmišljeni likovi iz serije sex i grad, feminističke verzije otpisanih, u kojon žena postiže samoostvarenje, kad se jebe čisto da bi se jebala, jer jon je inače dosadno

ko će Draženu honorirat patnju, i ožiljke nastale u vezi, s psikički nestabilnon osobon

ko, recite vi meni

ima li pravde za Dražena

- 14:54 - Komentari (21) - Isprintaj - #