Fressssssh

nedjelja, 05.01.2020.

Imamo precjednika

Odma da bude jasno ovaj post pišem samo zato da me blognjuz stavi na naslovnicu.

Dakle novi predsjednik Hrvatske izabran većinom glasova na demokratskim izborima je Zoran Milanović.

Kao što je poznato ja nisam glasao za njega, jer eto za razliku od nekih ovdje meni nije neugodno reći za koga glasam, ili koga podržavam.
Sam Milanović meni nije toliko sporan koliko ekipa koja ga je podržala, ali to je demokracija, koju mnogi u Hrvatskoj pa tako i kod nas na blogu, apsolutno ne razumiju, da volju većine treba poštovati.
To naravno ne znači da ne treba kritizirati onda kada je to potrebno, i reći svoje mišljenje kad to želimo naravno argumentirano.

Ono što vam ja mogu obećati, je da ni u kom slučaju se neću ponašati ko moja prijateljica Annaboni, za vrijeme Kolindinog mandata.

Zoranu Milanoviću iskreno želim da bude najbolji hrvatski predsjednik ikada, i da meni i svima koji nismo za njega glasali dokaže da smo pogriješili.

- 21:26 - Komentari (49) - Isprintaj - #