Fressssssh

nedjelja, 29.12.2019.

Da nam živi, živi rad

Neka skojevka u Finskoj, njiova premijerka kaže da će se Radit 4 dana u tjednu po 6 sati, šta su s oduševljenjem prihvatili neradnici diljem planete i vaseljene.
To bi sve bilo super da ta ista Finska ne planira produžit radni vijek do 70 godina, pa bi mogli reć da Finska skojevka prodaje maglu, ilitiga muda za bubrige, i Oće naguzit pučanstvo da radi dok ne umre, jer im je mirovinski sustav kao i u ostalim državama u europi, neodrživ.

Fincima će uskoro falit 200.000 radnika, jer su suvremeni i neće da imaju dicu nego pasiće u kaputićima.

Istovremeno u okrutnon izrabljivačkon Ameriki u kojon poslodavci isplatu bruto plaću, pa se djelatnik sam jebe s njom, bilježi se trend da ljudi pametno investiraju i odlaze u mirovinu u četrdesetima.

Kod nas u europama države nemaju povjerenja u pučanstvo pa nam cili radni vijek uzimaju lovu da bi nam je onda možda dali onoliko koliko oni misle da nam triba da se mi ne bi raspojasali.

Evo ja bi se moga okladit da će kod nas oni koji inače radu efektivno jedno dvi ure dnevno s oduševljenjem prihvatit ovo skraćenje na četri ure, mi smo šta se tiče rada uvik bili avantgarda, tako da ove finske
Inicijative iz naše perspektive djeluju otužno,

Kad bi se kod nas radilo četri ure na dan Švicarska bi bila go kurac za nas pa bi nam precjednica morala obećavat, bit ćemo ka Liiiihenštaaajn, imaćemo dvaaaaneeeest iljada eura a Radit ćemo priko enteeerneta.

U prijateljskoj i nesvrstanoj Crnoj Gori, nikli su prvi balvani, ima u tome i neke poetske pravde barem se meni tako čini, nema tako davno da je Srpski i Crnogorski ološ oslobađa moj dom dolje kod srpskog Dubrovnika, dva oka u glavi s petokrakom na čelu.

Čitam neki dan poznatog kolumnistu, Pitomca JNA koji je najbolje kolumne napisa pod pseudonimom kanta govana, kako nariče nad sudbinom Lepe Fahrete, kojon eto neki generali ne bi dali pivat, zato jer je zabavljala četnike u pauzama bombardiranja Hrvatske. Naša kanta govana nema zašto bit zabrinut, jer Hrvatska je s izuzetkom Istre i dijelova Hrvatskog Primorja demokratska zemlja i u njoj more pivat ko Oće.
A i to pitanje ćemo do kraja riješit, ako smo mogli slomit krajinu, i reintegrirat Podunavlje oslobodit ćemo jednom i Istru i cijelo Hrvatsko primorje.

I sad mi se ne da više piskarat idem vidit šta je s konkursom, čini mi se da ona Ančica nešto muti, i da jon Julka pomaže.

- 08:56 - Komentari (30) - Isprintaj - #