Fressssssh

srijeda, 13.11.2019.

42 dana do Božića

Stručnjaki su otkrili zašto većina žena, njih oko 75 posto ne doživi onaj organizam za vrime seksa.

Razlog je zato šta previše razmišljaju.

Dakle umisto da se jebu kako Bog zapovida kad je reka množite se, one onako kako su ih njiove metere naučile kalkuliraju.
Njon odma kad se rodi mater počne govorit, a nu male pipice, neće to niko dirat, ko nije bogat, lip, situViran, bogat, iz dobre obitelji, bogat, nema bemveja, bogat.
I šta će jadno dite, glupača je endikepira za cili život, jer Dite misli da jon je pipica nekretnina a ne spolni organ, i da je mora kapitalizirat, pa
Onda čeka ovog gori navedenog, šta je najbolje opisano u bajki trnoružica, a organ svrbi li ga svrbi, pa na kraju, pod laganin utjecajem alkohola ili nekog drugog opijata, da prvoj budali koja naiđe da je probuši, osjećajući pri tome grižnju savjesti jer nije kapitalizirala pipicu, iako su to bile prve riči koje jon je mater uputila.

Zamisli sad kad bi mi muški tako maltretirali sinove, ono malome se digne čuna, a mi ravnalom pljas, ne ne, neka pišo spava dok ne naiđe neka lipa, pametna, bogata, iz dobre obitelji, bogata, sa bemvejom, bogata, i šta ti ja znam, ova cibilizacija bi davno izumrla.

Dakle ovu civilizaciju, od maniti matera, ka zadnja brana prije katastrofe izumiranja Spašavamo mi muški, i svrab pipice.

Dakle poanta današnje prispodobe je ne razmišljajte.

Vidili ste, iako vas većina nije razumila, bujicu osjećaja, koja je provalila iz moje prijateljice Sarah be u zadnjem postu.
Eto to vam je posljedica pretjeranog razmišljanja, to šta niste razumili, ali ste shvatili da je nešto moćno, su vjekovima ženama usađivani strahovi, protiv kojih se bori i drugarica Athropa, koja je u potrazi za sadašnjim trenutkom.
Kako braćo i sestre uskladit bijoritmove sa suprotnim spolom, ako smo mi muški ode u sadašnjem trenutku, a Drugarice blogerice ko zna di, jer im vjekovno naslijeđe nametnuto od njihovi matera, da moraju ubijat same sebe i svoje nagone, u cilju kapitaliziranje pipice, nikako, i zato imamo toliko nesriću na ovom svitu, i ratova i šta ti ja znam čega, jer nema goreg od nejebice, od toga ljudima pada na pamet svako zlo, a sve bi moglo bit drugačije samo kad bi žene, malo manje razmišljale.

- 07:26 - Komentari (34) - Isprintaj - #