Fressssssh

subota, 26.10.2019.

60 dana do Božića



današnji zadatak je mraknjača, iz istoimene poslovice, dok neko nešto ne mrkne neće mu ni svanit

dakle sve se kao što vidimo vrti oko pridjeva mrknuti

inače ovu sliku mi je tražija Brjus Springsteen, za naslovnicu svog albuma Darkness on the edge of town, ka ono ja ću dat sliku on pisme pa ćemo oba bit face

i kažem ja njemu Brjus aj ti lipo hop, hop, odjebi, tiš priko moji leđa gradit karijeru

inače mrak je izostanak svjetla, šta se vidi po Anki Mrak, koja sama more izist odojka, i ko zna koliko je odojčadi utihnulo u vječnom mraku radi Anke Partizanke

dakle mrak u stvari ne postoji, radi se o optičarskoj iluziji da se sakrije svjetlo, a svjetlo ka šta se dobro zna mi koji nismo nastali od majmuna nosimo u sebi

šta nosu u sebi oni šta su nastali od majmuna, ne znam, valjda banane

inače ja volim čokobanane, i da me je pustit bijo bi pravi ovisnik o čokobananama, zato ih ja ne kupujem sam, nego čekam da mi ih neko drugi kupi i čeznem

čežnja je zajebana stvar, ništa te nemore uznemirit ka ta čežnja, ono ka imaš sve odojka, janjetine, šalšu, tikvice, tortu šta je ispekla moja nenadmašna frendica Đuli, sa cvitićima, a ti čezneš za čokobananama, ili .....

- 12:49 - Komentari (30) - Isprintaj - #