Fressssssh

nedjelja, 20.10.2019.

66 dana do Božića

Današnji zadatak je nagaziti, o čemu uopće nećemo pisat ako se ne predomislimo.

Mi ćemo danas raspravljat o muškom i ženskom prijateljstvu.
Uzet ćemo pretpostavku da smo mi ode na blogu prijatelji, čemu će se mnogi usprotiviti i proglasit ovo površnom komunikacijom, i bit će apsolutno u pravu, jedino gdje griješe je što u odnosu na ovaj virtualni svijet glorificiraju prijateljstva u realnom svijetu koja su otprilike jednako površna kao i ova ovdje.

Dakle saćemo se bavit socijološkim fenomenom u kojem će nam zamorac na kojom ćemo Radit pokus bit moja prijateljica Sarah be.

Ka šta vidimo Sarah be se zatelebala ko tuka, i svi smo pomalo zabrinuti za nju, jer znamo kakva je zateleba se, ne razmišlja i onda poslin pati, i tlači nas po blogu svojin nesritnin jubavima.

Mi daklen ma različite načine izražavamo svoju zabrinutost, nama muškima je cigo sa gitaron sumnjiv, jerbo mi znamo kako mi muški lažemo i pričamo tukama ono šta žele čut, samo ne bi li ga zeru umočili.
Zato bi mi najradije cigu naprokidali ili mu barem dobro zapritili da zna da će pivat ka bečki dječaci samo ako Sarah be pusti jednu suzu radi njega.

S druge strane ženske koje su tuke ko i ona, je samo ohrabruju, iako misle isto šta i mi, upravo zato šta su tuke, neće reć sestro Sarah be pazi na sebe ne srljaj, pritom će prosipat floskule kako je ona odrasla i bla bla.
Jako dobro nam je poznato da zatelebano žensko nikad ne odraste, more bit nobelovka, kad se zateleba transformira se u tuku.
Neka neuka blogerica bi mogla pomislit da žene to radu zato šta su zle, ali avaj one se tako isto ponašaju i kad su njihove sestre ili ćeri u pitanju, one ih ohrabruju da budu tuke, jer su i same tuke.

Svjedoci smo i inače kad su pojedine blogerice opisivale svoje erotske avanture šegrta Hlapića, i kojima je bilo sasvim razvidno da ti neki Balibani zajebaju te tuke, da će one na koncu Ostat jako povrijeđene, žene vrlo rijetko upozore buduću žrtvu, nego one s nešto soli u glavi šute, a kokošinjac oduševljeno potiče navedenu da skoči u ponor.

Vaš zadatak danas je da nam objasnite zašto to radite, jeste li zle, ili to radite zato što znate da kod zatelebanih tuka razum ne prolazi ili ste jednostavno glupe.

- 08:50 - Komentari (48) - Isprintaj - #