Fressssssh

subota, 05.10.2019.

who the fuck is Tim



Današnji zadatak za nacrtat je u čast Tima Oreškovića, građevina.

Opće poznato je da postoje dvi vrste ljudi oni koji nešto grade, i oni koji čekaju da im partija nešto dade ili Molu Boga da neko njiov umre pa da naslijedu nešto.
Ovi drugi se zovu i antifašisti.
Poznate li nekoga borca za nečija prava ili kakvo slično laprdalo, koje je saziđalo kuću, naravno da ne poznate, oni ko lješinari čekaju da kogod umre, i onda se uselu.

Zadnji dana je po objektivnim i profesijonalnim medijima bila hajka na Dubravku Šujicu, inače profesorici engleskog jezika, kojoj taj engleski baš i ne ide nešto naročito, šta puno govori o kvaliteti školstva i profesorskog kadra kod nas.

Nema ko nije napa dotičnu Šujicu, radi bogatstva koje ima, iako to bogatstvo i nije nešto, recimo imamo mi i blogerice koje imaju stanove na elitnim lokacijama, vikendice, koje su pokupovale dici stanove, a ko zna možda su isto profesorice ko navedena Šujica.

Da budemo na čisto, žena je iz adezeja, a ja nisam nikad susreo ni jednog adezeovca, niti člana bilo koje partije, a da nije lupež, pa bi bilo zanimljivo istražit, koji to zajednički gen imaju lupeži i članovi partija.

Ipak navedena Šujica, koja je lupežica, ka i svi ostali članovi partija, ima muža koji je zarađiva jedno desetak iljada dolori misečno, pa je od svih najmanje sumnjiva.

Objektivni i profesijonalni mediji recimo nisu nikad proveli hajku na Ivu Josipovića čija je imovina veća nego Dubravke Šujice, jer znaju da je on antifašista koji je čeka da neko umre pa da se on useli.

Ili recimo nisu nikad vršili hajku na Vesnu Pusić, koja isto ima veću imovinu od Šujice, a muž jon ne zarađuje deset iljada dolori misečno.

Ili recimo Ratko Čačić koji uopće nema muža.

Moj pokojni otac je bio građevinar, pa sam eto odrastao na građevini, nije nikad bijo u partiji, pa je mora sam saziđat kuću, bespravno ka i većina onih šta im partija nije dala stanove,

Njegova velika želja je bila da i ja budem građevinar, pa da ja i on zajedno čuda radimo, a njegova velika pogreška je bila šta mi je od građevine pokaza ono najgore, težak i mukotrpan rad, da mi je kojim slučajem objasnio da postoje i neki drugi građevinari,članovi partije, koji kod izgradnje svake zgrade sa stanovima za članove partije naprave i sebi kuću trokatnicu, možda bi sad i ja radija mostove, ka naša nježna i umiljata predstavnica Patagonije na eurosongu.

Ovako sam ja ko šesnaestogodišnjak, sa međunarodnom studentskom iskaznicom, nabavljenom priko svog čovika, pod izlikom učenja Nemačkog, zdimijo u Minken prat suđe i radit salatu, u restoranu kod našeg čovika.

dakle ja san bijo avangarda, još u ranim osamdesetima san zna da je naša budućnost u pranju suđa u Nemačkoj.

- 12:23 - Komentari (26) - Isprintaj - #