Fressssssh

petak, 20.09.2019.

Ubij Downa

Kažu mediji kako se u nesvrstanon i prijateljskon Nemačkoj vodi polemika oko testova kojima se na nakupinama stanica utvrđuje imaju li Down sindrom pa da se mogu na miru pobacit.

Imatelji Downovog simdroma radi kojih nedepilirane skojevke i ostali zagovaratelji pobačaja, obavezno jedan put godišnje obuju šarene bičve, i tako ispune sve dužnosti i obveze prema njima, i metnu se na fejs, se bunu.

Za razliku od osviještenih građana, i borkinja i boraca za prava žemskinja, Downići mislu da svako pa i oni imaju pravo na život.

Neki dan je kolegica brez garancije pisala kako se pobacivaju i ženska dica, šta i nije neka novost.

I sad je meni ka neukom primitivnom desničaru nejasno kako to da nakupina stanica za koju znamo da je žensko, i da ima Down sindrom, pa je moremo na vrime pobacit da se ne zajebajemo šnjon, nije dite, nego nakupina stanica.

Pa bi ljubazno molio ove lumene šta podupiru pravo na izbor, da mi to rastumaču.

Baš će bit lip taj svit kad pobacu ove sa Downovin sindromon i žensku dicu, cila vaseljena će bit puna arijevski pederčina i nedepilirani skojevke koje biraju.

Inače sve je to moguće zato šta žene rađaju dicu, da to muški radu, ne bi toga bilo ni približno jer muški nisu tako nemilosrdni, a i boju se Anastazije, a o tome kako njih boli da ne pričan.

Inače nije mojim kolegama ljevičarima zadnji dana lako, a bome ni mojin fejspuk prijateljicama, prvo je jedna ikona ljevice , Milorad pokaza po ko zna koji put da je četnik, a onda je masna bosanska pederčina pokazala da homoseksualci nisu odmjereni intelektualci sa svilenim šalom oko vrata, nego više netalentirane, proste, bosanske krmčine, u peemesu, zadojene mržnjom.

Ali avaj kako ni jedna nevolja ne dolazi sama precjednički kandidat poznat po bolnim preponama, počejo je govorit, šta nikad nije dobro.

Da sve ne bude tako bljak, potrudio se Dinamo, i satra one Talijane, ja pratim nogomet već eto pedeset godina, prva sjećanja iz djetinjstva su mi vezana uz stadion, i ovo je najbolja utakmica ikad koju je Diname odigra, pa im zato njima i svim navijačima iskreno i od srca moremo čestitat.

Dakle da rezimiramo meni je drago da ste se svi eto uvjerili da kad sam ja ode pisa da je Milorad četnik, da je Maja Sever glupa laživa kokoš, da je Duhaček masna bosanska pederčina opterećena mržnjom, i koješta drugo nisam bijo fašista nego u pravu.
Ne morate mi se ispričavat šta ste ružno mislili i govorili o meni, ja nisam zlopamtilo, znam da su neki od vas jednostavno bili naivni, neki ste priglupi, a određen broj vas ste isto smeće ko i četnik i masna bosanska pederčina, od vas ispriku ne tražim niti bi vam je dao.

Da se vratimo na početak, šta mislite kad bi se testovima moglo utvrdit Oće li nakupina stanica bit peder, da se ista na vrime more pobacit, kakav bi bijo odnos prema testiranju naših osvišćenih kolega.

Šta ti je pravo na izbor, Adolf je bijo čisti amater.

- 06:56 - Komentari (36) - Isprintaj - #