Fressssssh

nedjelja, 01.09.2019.

Evo Bebe evo dana

Hrvatski mediji su puni poznate srpske mislilice Bebe Balašović, koja je rekla svi ste dobili svoje države, sad nam se skinite, šta su objektivni i profesijonalni hrvatski mediji s oduševljenjem prenijeli.

Za Bebu se navodi da je jedna od najpoznatijih srpskih instagramuša, šta je već sasvim dovoljno da bi je citirali u objektivnim i profesijonalnim hrvatskim medijima.

Začuđujuće je da jedna od najpoznatijih srpskih instagramuša, ne zna da mi državu nismo dobili, nego da smo je krvavo izborili, ratujuć s njenim sunarodnjacima koji su nam je u većem dijelu htjeli otet.

Dakle obzirom da se poznata srpska mislilica Beba obraća svima nama, ja bi eto u svoje osobno ime, u spomen na onih 13583, poginulih na Hrvatskoj strani, i svih onih koji su stradali vjerujući da Glina nikad neće bit Hrvatska, da odjebe skupa sa svojim starim.

A objektivne i profesijonalne hrvatske medije i sve koji se Slažu sa Bebom isto nabijem.

Paprike su gotove, ribu smo izili, Kupa je topla, saćemo imat čizkejk, nije mi se dalo slikavat, a i nema smisla uznemiravat blogerice koje ne činu zimnicu, uvik in skoči tlak,

Svi dobro znate da sam navijač Hajduka pa mi eto morete čestitat na pobjedi protiv Dinama.

Mislin ono ja kad Dinamo pobijedi čestitam, jel tako.

Idem sad vidit di mi je frendica :))

- 21:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #