Fressssssh

subota, 27.07.2019.

Oluja u Pančevu

Da ne bi prošlo nezapaženu među svim ovim silnim proljevima mudrosti, tolerancije i međusobnog razumijevanja na blogu, da napomenem da se danas obilježava tradicijonalno, ustanak četnika i srbijanskih komunista u Srbu prigodom kojeg su ti isti četnici i srbijanski komunisti pobili nešto preko 400 hrvatskih civila, uključivo i hodočasnike koje su izvukli iz vlaka i poklali, a broj hrvatskog življa koji je za vrijeme ustanka prognan broji se u tisućama.

Sve ovo su činjenice koje čak ni notorni zagovaratelj otcjepljenja okupiranih djelova RH od matice mirnim putem Milorad Pupovac ne osporava.

Valjda na tom komunističko četničkom derneku Četnike predstavlja sam Milorad, a srbijanske komuniste predstavlja valjda Franjo Habulin, koji je sam po sebi vrlo zanimljiva pojava.

Franjo je naime predsjednik saveza antifašističkih boraca.

Za pretpostavit je da bi u savezi antifašističkih boraca trebali biti oni koji su se borili protiv fašizma, bilo onog njemačko talijansko ustaško četničkog, iz četrdesetih, bilo onog srpsko jugoslavenskog iz devedesetih.

E pa Franjo se nikad nije borio protiv fašizma jer je rođen 12 godina po završetku rata, onog u četrdesetima, a ovaj fašizam iz devedesetih je prešutno odobravao, pa eto na da ne može biti predsjednik nego ne može biti ni član.

O lažnom političkom zatvoreniku, kradljivcu čekova, krivokletniku, lopovu, korumpiranom brabonjku, veleizdajniku i zadnjem ološu Stipici mi se ovaj put neda pisat.

ja znam da ovim mojim svakogodišnjim ponavljanjem ovoga Srbima, Jugoslovenima, vama iz miješanih, i vama u miješNim brakovima idem na živce, ali eto shvatite me ja se zločina vaših sunarodnjaka i istomišljenika gnušam točno onoliko koliko se vi gnušate nekih drugih fašizama, uključujući i hrvatski, u čemu vas ja bezrezervno podržavam, stoga se nadam da ćete i vi mene podržat u mojem nastojanju da prikažem koliko je bestijalno slavit pokolj Hrvata u Hrvatskoj, to je ko da neko organizira proslavu Oluje u Pančevu, izgleda li vam to moguće

- 15:39 - Komentari (21) - Isprintaj - #