Fressssssh

srijeda, 24.07.2019.

La famiglia

Mate šta pišeš to.
Reklamu.
Kakvu reklamu Mate, šta reklamiraš.
Jebate Rajko jesi dosadan, evo čitaj, povećanje grudi masažom.
Ali se grudi mogu povećat masažom.
A otkud ja znan, mi moremo probat.
A šta ćemo ako se ne povećaju.
Nećemo naplatit.
Mate jebate ić ćemo na inkanat, mukte ćemo radit.
Nećemo mukte radit, uopće nećemo radit.
Šta sad to govoriš.
To šta san reka, drugi će radit, evo Zdene se prvi javija, on sutra masira sise, ti pleskaj to ti super ide.
A kako ćemo Zdeni platit.
Nikako on će nama platit trista euri da more masirat sise.
Jebate Mate ti si genije.
A šta ja cilo vrime govorin, evo ti neka Čekinja ispleskaj je ja iden kod Kate na kavu.

Mate tražija te načelnikov brat.
Ko ga jebe, neka traži daj ti meni kavu, Ala matere ti evo ga.
Evala Mate, tražija san te.
E znan rekla mi je Kate, šta ti triba.
I ja bi.
Šta bi ti.
Pa masira sise.
Moreš u drugu sridu, sve prije je zauzeto, to je trista euri.
A nemore prije, do druge sride će se pročut, pa mi žena neće dat.
Nemore reka san ti da je zauzeto.
Dat ću ti pesto euri.
Da daš iljadu, nemore.
Dat ću ti iljadu.
Alo je li mesnica, daj mi Stipu, Stipe Mate je. Sutra nemoš masirat sise, nešto je iskranilo, šta Oćeš, da ti vratin novce, more Stipe, ali onda zaboravi daš ikad masirat, E i ja mislin da si se šalija, gledat ću te ubacit šta prije.

Eto riješeno, daj lovu i sutra ujutro, upri i masiraj.

Mate fala ti jesi Čovik i gotovo.

Nu ovoga Rajka, šta ti radiš ode, ko je u salon.

Ja san u salon samo san ti doša reć da se prijavila prva mušterija za masirat sise, ne bi nikad pogodija koja.

Rajko nismo na kvizu da ja pogađan, koja se prijavila biće ona Čekinja.

Nije, uopće nije furešta, nego žena od načelnika.

A lipo sve će ostat u familiju.

Nego Mate jel te mogu nešto pitat.

A pitaj samo brzo, i vraćaj se u salon.
Kako si zna da je ona Čekinja.

Nego šta će bit u onin plastičnin sandalan nego Čekinja, nije eskimka valjda, Ajde sad.
Iden šta to gledate na televiziju, vidi ovoga šta je navalija ovon na sise, Nu ga isti naš Zdene, iden ja pomalo.

Ajde Ajde proće sezona dok se ti dokoturaš do salona.

- 23:46 - Komentari (11) - Isprintaj - #