Fressssssh

utorak, 23.07.2019.

Beštija

Alo vas dva, šta to radite.

Evo ja i Mate čupamo ovi bor.

Vidin Zdene jebate bager ti je uskuva, ali niste mogli neki manji iščupat.

Jesi ti pametan Špiro, Dašta nego smo mogli, ali pod ovi stane deset Talijana pet s live pet s desne strane.

Šta će Talijani ispod bora.

Šta će, sakrit se od sunca šta bi radili ispod bora, neće peć janje, sad ti računaj, deset Talijana po tries kuna, trista kuna to je pet iljada euri za sezonu.

A i nisu neki novci, neš ti ja toliko uvatin na kumpirima za šetemanu, otkad je Ineska vidila ovi Magic pomfri u neke novine posa ide za popizdit.

Neš ti magije, kumpire pospeš vegeton i daš in šalšu da umaču, i za dvaes deki kumpira in uzmeš pedes kuna.

Je vidin vas dva ste pošteni, ladovinu ćete in prodavat.

E šta onda Mate ovi je gotov, Aj nađi još koji da ga prisadimo na plažu.

Jebate Eno staroga Jere s puškon, najebat će neko.

Šta sad oće mala mesarica se udala za onog Slavonca, Mate jon više ne proučava tetovaže.

Ko zna šta Mate radi, a more bit da je njegov bor.

Koji.

Ovi šta si ga iščupa, koji bi bija.

Reka je Mate da mu je to ćaćin.

Jesi naša kome ćeš virovat, Nu ga šta biži, bolje je i nama uteć, Ajmo Ineska pali Poršejića i bižmo, ti Zdene kako Oćeš.

Jebate kad uvatin onog Matu posadit ću mu ovi bor u guzicu.

Ajme Eno ga nišani, bižmo Špiro.

Staniiii, pucaću.

Stani Jere nemoj pucat.

Šta radiš ti s tin boron.

Kako šta radin, spašavan ti šumu.

Šta spašavaš.

Šumu gledaš li ti vijesti, jesi vidija da su ispilali po Merjana u Split, jer je neka beštija napala bore.

A je vidija san, a šta je s mojin boron.

Bija je Čovik iz Splita neki stručnjak i reka da je napalo i ovi tvoj bor, al ga nisi vidija.

Jebate a meni se učinilo da je ona nesrića Mate, zamalo nisan ubija stručnjaka.

E srića šta nisi puca.

Deboto je tako, Aj vozi ti bor da mi ne priđe beštija na koji drugi.

Evo iđen, posli ću doć vidit da nije napalo još koji.

More ali ja ti neću platit, to je država kriva šta je ta beštija došla.

Ne tribaš platit će oni stručnjak.

A ako ti ne plati meni se ne javljaj.

Ako ne plati jebat ću mu mater.

E ko zna more bit da bi njon bilo drago.

- 22:18 - Komentari (13) - Isprintaj - #