Fressssssh

nedjelja, 21.07.2019.

Što me čeka iza magle

Ovi dana kad smo imali tu odgovornost da ka blog šetemane pošaljemo neke snažne poruke, to smo i uradili, nismo dramili ka neki, iako smo u svom mandatu imali čak i nemilu situaciju sa tikvicama.

Sad kad se sve smirilo, kad nas opet ljubav veže i spaja, moremo se vratit jubavi prema pisanon riči.

Zato ćemo se dotaknuti lika i djela naše kolegice Bise, koja nan je ukazala privilegiju da uživamo u njenim crticama, koja su prava mala remek djela, i pričama koja su velika remek djela.

Mi koji smo odrastali na istom mistu ka i Bise, moremo van posvidočit koliko su slike koje nan je Bise prikazala vjerne i autentične.

Ja sam recimo čitajuć Bisine crtice čuo zvukove, osjećao mirise, pa čak i nenadmašne okuse, Gavrilovićke na maslu i paštete koja se na plus četrdeset u polutekućem stanju razliva po fetama bilog kruva.

Vama ka poznavateljima i jubitjima pisane riči ne moran tumačit o kvaliteti pisanja koje je izazvalo take reminiscencije, jebate koja rič.

Zbog toga je eto šteta šta se uglavnom držite načela ja tebi ti meni, i šta vas više oduševljava kad neko dobije Alchajmer, ili orališe po blogu, pa eto niste sudjelovali u ovoj svetkovini pisane riči, koju nam je Bise priuštila.

Ja naime odbijam virovat da vi ka vrsni poznavatelji pisane riči, niste pripoznali Bisino umjeće, teško mi je za povirovat da recimo osobe koje imaju po nekoliko, a i priko nekoliko objavljenih književnih uradaka, nisu pripoznale umjeće naše kolegice Bise.

Inače Rade Šerbedžija je podrža premijera Plenkovića, i uputijo snažnu poruku, iako nije blog šetemane, svojim poklonicima, da se ne ponašaju ka debili i ne napadaju Andreja koji je autentični izdanak jugoslavenskog socijalističkog opredjeljenja kojem i sam Rade pripada, dakle obzirom da je Rade uvik u pravu, očekujemo da se seniori koji su uznemireni, da se smiru, jer Rade zna da je jedini put prema jugoslavenskom socijalizmu onaj Andrejevog hadezeja.

Sad se više ne mogu bavit s vama moran reducirat umak od Acceto balsamica, Crnog vina i meda, kojin ću onda poškropit posteljicu od Rikule, na koju ću metit rozbif, a Triban i začinit carpaccio od inćuna.

Kako je to vrhunski sročijo Toni Cetinski, Blago onoj što me imaaaaa ......

- 11:17 - Komentari (62) - Isprintaj - #