Fressssssh

četvrtak, 18.07.2019.

a more bit

Oćemo ić.
Di ?
Na Hajduka.
Ja iden.
I ja.
Ja moran pitat ženu.
Jebiga načelniče, ti uvik moraš nekoga pitat, u općinu koValicijske partnere, Stevu Srbina i Krasnićija šta ima banak s voćen u portu, a kad triba ić na Hajduka moraš pitat ženu.
A šta ste vi rekli ženama kad ste tako pametni.
Ja san Ineski reka da se iden kurvat sa Šveđankama.
I šta je ona rekla?
Da mi jebe mater lažljivu da sigurno iden s onin pijančinama na Hajduka.
A ti Zdene?
Ja san reka da iden na Hajduka, šta ću lagat ka da je grij ić na Hajduka.
I šta je rekla apotekarica.
Rekla je da mi jeba pas mater lažljivu da se sto posto iden kurvat su onin šveđankama.
Ja bi moga reć da iden na partijski sastanak u stranku.
Onda te sigurno neće pustit vidiš da ko god otiđe u stranku da ga smjenu.
Ala ekipa eno ih jebu se.
Ko Dena, ko se jebe, da se nije Rajko opet negdi uvalija.
Nije neki furešti, se jebu na klupi, onon šta se s nje vidi Šolta.
Jebate morat ćemo mati reć da i tamo meti kameru.
Jebiga ode opet pesto euri, Kate aj upali televiziju da vidimo šta ima u salon.
Jebate koja je ono na stolu, pari apotekarica, Zdene eno Rajko gnječi onu tvoju.
Gnječi kurac, ona moja je išla kod matere, nešto jon triba pomoć.
A more bit, more bit da jon je mater ispo stola, Kate pojačaj da čujemo šta govoru.
Je li dobro ovako.
Je Rajko zlatne ruke imaš.
Fala in apotekarice, davno nisan masira vaku lipoticu.
Fala tebi Rajko, a bi li ti mene moga malo.
Šta.
Pa ono po guzi zeru.
A to more, evo saću.
Ajme je dobro, to ženi triba, samo ko će to rastumačit, onon mojon seljačini, on samo one anemične Šveđanke gleda, i još laže da ide na Hajduka.
Zdene šta je, šta si poblidija.
Di su mi ključi od bagera, ajme njemu ajme njoj.
Stani šta ti je, pa ništa se nije dogodilo.
Rajko a moga si ti doć kod mene doma, na privatnu sejansu, kad on od e na Hajduka, jeba ga Hajduk, lipo ću ja šufigat tikvice, ala Turka, vidila san ricetu na blog, a iman i orasa i meda, pa se moremo zeru podružit.
Evala svitu, šta to gledate, i di je Zdene iša s bageron.
Ne znamo don Petre nije ništa reka, samo je oša.
A pari mi se da mu je negdi priša
A more bit

- 11:30 - Komentari (15) - Isprintaj - #