Fressssssh

utorak, 16.07.2019.

Helikopter

Oćemo li počet načelniče
Čekaj još zeru, dok svi dođu
Ajme je vruće, oće li neko upalit klimu, Špiro vruće mi je, učini štagod
Šta ću učinit, ja se razumin u kumpire ne i u klime, kad je Stipe meštar od klime iša u Irsku, govorili ste da je pametan, sad se morete jebat.
Ajme umrit ćemo od vrućine, Mate ti se tendiš u svašta, aj ti upali klimu.
Ne tendin se u klime, ali iman ventulatrore za iznajmit, a i one male džepne, po pet euri, skoro mukte.
Aj daj mi taj jedan džepni.
Tata kupi mi helikopter.
Nek ti mater kupi, jebla te ona razmaženog, Domina ovi tvoj montesori sin, oće helikopter.
Dušo mamina, nemoremo imat helikopter, to samo u ameriku ima za kupit.
Lažeš, ima kod Mate, eno proda je Juliji.
Paškvalino, nađi Matu, kupi malome ono šta ima Julija, nemoj mu suzbivat krejativnost.
Oću mu jebat mater.
Je samo se pritiš, to si i lani reka kad si se opija na derneku u Prološcu, pa se ja tuka ponadala.
Ajmo počet načelniče, afanat će neko.
Svitu sastali smo se ode, da vidimo šta ćemo organizirat u mistu da nan svima bude bolje.
Al, ti načelniče nisi reka daš dat ostavku.
Pridomislija san se, i ne prikidaj me, niko nema pravo govorit dok ne dobije rič.
Ko će dilit rič, ja pridlažen don Petra, on je Božji čovik, svi vi drugi ste lupeži.
Dobro more, da nastavimo, u Split ima Ultra, u Španjolsku oni trču s kravan, a oni drugi se gađaju poman, šta ti Ineska oćeš,
Ja bi rič.
Javi se don Petru.
Javila san se, na mote san mu rekla da bi rič, a on se prikrstija.
Nije ni čudo kad zivaš ka cipal, biće bidan čovik mislija da bi mu popušila, meni je tako parilo.
Zdene ti si kreten, Špiro opandrči Zdenu, ne spavaj tu.
Šta je učinija.
Šta te briga šta je učinija prokini ga.
Dobro je Ineska imaš rič, šta oćeš.
Nisu krave nego bikovi.
A ?
Ne trču sa kravan nego s bikovin.
Kod nas Rajko trče gol po mistu, mi bi tribali organizirat, prvi nudistički maraton na svitu, jebate sise bi skakale po cilom mistu, škina bi me zabolila od gledanja maratona.
Bravo Zdene super si se sitija, tiš bit presjednig organizacijskog odbora.
Nisan ti ja baš za trčat, moga bi neko drugi to organizirat.
Šta je opet Ineska, šta sad oćeš.
Ja bi rič.
Dobro imaš rič.
Zdeni nema šta skakat kad trče, ajme ne poteži me za kosu glupane, špiro pšrokini ga.
Dosta je Ineska ne radi pizdarije, a ti Zdene se javi onon neukrotljivon i onon drugon šta trče po blogu da ti pomognu organizirat, saćemo prikinit sjednicu, dok nije neko afana od vrućine, i onako se ništa ne čuje od ti Matini ventulatora, jeba vas Mate.
Šta je reka.
Ko baba?
Načelnik.
Reka je da će nas jebat Mate.
Ajme iđen se brzo plaknit

- 10:29 - Komentari (26) - Isprintaj - #