Fressssssh

utorak, 02.07.2019.

Sibirski leopard

Mate zašto mi moramo piturat pedaline.

Zato šta svi imaju bile, naše će bit ka sibirski leopard.
Meni više liču na dalmatinca.
Eto dobro si se sitija salon za masažu nan se more zvat kod dalmatinca.
Lipo moremo sidit ispo palme i gledat kad bura odnese manite Čehe sa pedalinama, i ako pedalina nije ka sibirski tigar jebe nan se, nek i spašava ko oće.

A zašto pituravamo u podrumu.
Da ne izblidi boja, je i ti ništa ne znaš.

A stol.
Šta stol.
Pa stol za masažu di ćemo ga nabavit.
Ima u konobu stol, šta na njemu bikarimo prasce, ako more izdurat prasca od dvista kila, izdurat će i debeloguzu švabicu.

Mate, oooo Mate, di si jeba ti pas mater.

Evo nas Pape u podrumu, nešto radimo.

Zaključaj podrum kad ste gotovi, neko je u Mistu Gornjem, ukra pedaline isprid hotela, srića da smo se odvojili od njih i da imamo svoju općinu, tamo je sve lopov do lopova.

Ajmo Rajko na kavu dosta smo za danas radili, nije posa zec neće uteć.

Kate daj nan dva mala espressa.

Ja bi kavu s mlikon.
E nemore, moj partner neće pit kavu s mlikon, dobro da nisi kapućino naručija, to je za kurve i malu dicu, kava s mlikon, šta si je pija pija si.

Bog Mate a ko ti je ovi mladi prijatelj, vidi ga šta je smišan.

E Julija to je Rajko, moj poslovni partner, otvaramo salon za masažu.
Ako će tvoj prijatelj masirat morete računat na mene.

Rekla mi je da san smiješan.

Nije rekla ti je da si smišan, to je drugo, Nu ga šta je blenija, more ti mater bit, jebate jel se to tebi diga, koji si ti manijak.

To je radi šlaufića.
Čega
Šlaufića, kad žene imaju šlaufića oko pasa ka na Rubensovin slikama.

Ko ti je taj.
Ko.
Pa ti kako si reka šta slikaje te šlaufiće, Nu ga opet je isplazija jezik, jebate, u srid raja, punog polugoli mladi ženski on se zapalija za ovu šta mu more bit mater.

Ajmo mi Mate izvadit stol iz konobe, da moremo Počet masirat šta prije.

Znan ja zašto se tebi žuri.

- 07:21 - Komentari (25) - Isprintaj - #