Fressssssh

srijeda, 05.06.2019.

Mary kills people

na Pickboxu se vrti serija o Mary, liječnici koja eutanazira ljude, serija je iako nježno provlači i etičke dileme čista propaganda eutanazije, iako još ne znamo kako će završit, pa je teško donijeti konačan sud.

meni ko zatucanom konzervativcu je naravno neprihvatljiv bilo kakav oblik ubijanja, pa makar mi država dala pravo na to, osim u slučaju silovanja i pogotovo pedofilije, te likove bi ja vrlo konzervativno, oprostio od života a da ni ne trepnem

ono što me začuđuje je kako to da se liberali, ovi koji se zalažu za pobačaj nisu izborili, za eutanaziju bolesnih i neiskoristive starčadi, kao što se grčevito bore za pravo na ubijanje djece, vjerojatno je razlog tome, to što borci za pravo na izbor nisu pobačeni, a mogli bi bit eutanazirani, šta im baš i nije privlačno.

meni ko zatucanom konzervativcu recimo, je manje etički dvojbena eutanazija nego pobačaj, pogotovo ukoliko o njoj odlučuje onaj koji treba biti eutanaziran, to je recimo prilika koja nerođenoj djeci nije data, ili recimo ako neko ima bolesne roditelje, a mora ić radit, zašto ne bi recimo gospođa X mogla uspavat mamu ili tatu, ili obadvoje, ko što pobaci dijete, da ne dobije otkaz

u Nizozemskoj je eutanazirana djevojka stara 17 godina, koja je patila od depresije, na vlastiti zahtjev, kažu da je uzrok depresiji to što je bila silovana na dječjem rođendanu kad joj je bilo 11 godina, pa onda opet iduće godine na nekoj zabavi, i na koncu kad joj je bilo 14 godina su je silovala dva muškarca, o čemu je ona šutila, a roditelji nisu ništa primjetili

ja ko zatucani konzervativac ne mogu shvatit da postoji društvo u kojem se djeca siluju na svakom rođendanu ili zabavi na koju otiđu i da roditelji ništa ne primjete

također meni ko zatucanom konzervativcu je nejasno kako osoba koja pati od depresije, koja je psihička bolest, može donosit odluke o ubijanju sebe same, meni ko zatucanom konzervativcu je neprihvatljivo da se bilo koga od 17 godina ubije iz bilo kojeg razloga, da se odustane od pokušaja da se tome nekome od 17 godina pomogne na bilo kakav drugi način

koliko se sjećam zadnji koji je ubijao psihičke bolesnike prije liberalne Nizozemske bio je Adolf Hitler


- 10:50 - Komentari (38) - Isprintaj - #