Fressssssh

nedjelja, 02.06.2019.

Lažnog oka plam

Mojon srići nema kraja, Jebena Veljača od milja zvana Februarka, uz asistenciju Sanje Sarnavke je osnovala fond za skupljat lovu za pribivene žene.
Sad kad svi navalu uplaćivat to će bit spektakl, ženskima šta nisu zlostavljane bit će ža šta nisu zlostavljane koliko će love bit u fondu.

Evo ja ne sumnjam da će svaki zagovornik Istanbulske neviste sa bloghaera uplatit baren po sto kuna, ne mogu virovat da bi osviješteni progresivni članovi naše male zajednice bili toliko smeće da ne bi dali zeru kuna za pribivene žene.

Socijaldemokrati u Nemačkoj su ostali Brez precjednice, i Anđi se raspada vlada, i Sad ne znaju šta će, ako idu na izbore i Anđin adeze i salonski Socijaldemokrati će popušit, i da bi sastavili vladu morat će imat kovaliciju od sedam partija, pa će ra koValicija bit ko LGBTQPRDS i tako dalje zajednica, koja okuplja ponosne vlasnike raznih vrsta poremećaja.

Mi očekujemo specijalni izvještaj od našeg kolege Blogija, on je vako intiman s Anđom, i s onin liječenim alkoholičarom šta ga više niko ne spominje.

Vidio sam na enternetu da je u Srbiji po podatcima Republičkog zavod za statistiku, 1,8 milijuna ljudi na granici siromaštva, iako ke ta granica više nego dvostruko niža nego recimo kod nas.
Otprilike tako bi slično bilo i kod nas da se nismo okrenuli zapadu k ušli u EU, ili da smo ne daj Bože svi skupa ostali u onoj šugavoj Jugoslaviji.
Ne preostaje nam ništa drugo nego komšijama poželit da prestanu birat bivše komuniste ili četnike, da dođu sebi i okrenu se prema zapadu.

Svake godine u ovo doba kad se broj onih koji pišu krene osipat, razmišljam o tome, je li vrijeme da i ja prestanem laprdat ovdje, i onda se pitam, bi li i ja nekome nedostajao kao što meni nedostaju oni koji trenutno ne pišu ili se samo povremeno jave pa onda opet nestanu, kao što meni nedostaju Olja, Vivijana, Nisa, Kojotica, Slawonchica, Domenico, Zahira, Bajker, i još neki

Ko zna možda se i oni pitaju da li nam nedostaju, pa evo da znaju ako slučajno čitaju.

I onda da čujem koliko ću vam nedostajat kada jednom odem :))

- 20:30 - Komentari (22) - Isprintaj - #