Fressssssh

srijeda, 29.05.2019.

đuuu u u liiii



Dođe ti meni neki mali žuti, i kaže mister Fresh jel može mi imala Faše ime za našu auta.

Šta se klanjaš budaletino, kažem ja njemu, jesi manit taki žut i nervozan pariš ka korišteni vajbrator, Nu ga šta skakuće.

Mister Fresh mi vama platila.

Štaš ti meni platit škakavac, biži prokinit ću te, odletićeš u taj tvoj Vijetnam oklen si doskakuta

toliko o propagandi, ajmo zeru o blogerima






dakle sve je jasno, znamo da je jedino mjerilo kvalitete blogera, broj glasova blogerica koje osvoje na izborima, dakle ne računaju se glasovi onih koji traže ženu u sebi


Relativizam je filozofsko shvaćanje kako ništa ne vrijedi apsolutno i nužno, nego tek u odnosu prema nečemu drugom.

dakle kao što bi Rekao bloger Protagora, važno je osvijestit da je i mukte pišanje nešto.

da je najteže bit prorok u svom selu prvo su shvatili viliđ pipl, pa su pšli u los anđelos, a onda je to shvatija i naš prajmminister, iako su ga izabrali da u ime komiteta raspravlja s drugin nesvrstanin europljanin, u svom selu je popušija

u svom selu je slijedio svijetlu antifašističku tradiciju pa se udružija sa četnicima i kon god je tribalo, samo da zajebe Hrvate i uvali in Istanbulsku nevistu, Marakeški kurac, zabrani referendume, i rastumači in kako muški koji nema pičku more bit žena

međutoa onda je ka u bajci od Hansa, oplemenjenoj životinjskim pojavnostima ka u druga Ezopa, uletija crni labud i napravija pičvajz


modni dodatak


iako je vrime takvo kako je, pa sam ja kojem se nije dalo minjat zimske gume ispa najpametniji, lito će svakako doć

zato mi na ovom jako popularnom blogu, donosimo dašak ljeta

ako ste se pitale kakvi kupaći kostimi će ove godine bit u modi, mi donosimo odgovor na to prevažno pitanje


mini bikini




one spretnije među vama će od lanjskog moć napravit dva, a neke i četiri

zato prije nego otiđete na plažu slobodno nam pošaljite svoje slike u bikinijima, pa ćemo ih mi metit na blog i skupljat dobronamjerne komentare i prijedloge, ako kojem Grubniću pane na pamet slat nam svoje slike u bikiniju tako ćemo ga naprokidat da će bit natečen ka Maja Šuput


Šuput







- 14:56 - Komentari (19) - Isprintaj - #