Fressssssh

nedjelja, 26.05.2019.

Mesijanski kompleks

Meni je sasvim jasno kako se osjećaju naši sugrađani Srbi, Židovi, Romi i ostali koji su stradali od strane ustaškog režima, kad vide natpise u kojima se veliča taj režim i njegovi simboli.

Točno tako se ja osjećam kad vidim plakate stranke koju je osnovao ratni zločinac Goran Hadžić, s kojih mi se smješkaju likovi koji su zagovarali, odvajanje okupiranih dijelova Hrvatske mirnim putem, i čiji je dobar dio članstva aktivno sudjelovao u oružanoj pobuni ili je aktivno podržavao.

Točno tako se ja osjećam kad se po ovoj zemlji prešetavaju likovi s petokrakama, oni koji su desetljećima likvidirali zatvarali i progonili sve one koji su se usudili spominjat neovisnost i oni koji su podupirali i aktivno pomagali ove koji su ne tako davno okupirali trećinu naše zemlje.

Kad je ono bijo rat, meni je država dala pravo da ubijam druge ljude, nekima je dala i pušku, ja sam svoju sam kupio, a onda su mi i oni dali jednu pa san ima dvi.

Vjerojatno se žene osjećaju ko ja kad je bijo rat, pa san ima pravo ubijat ljude, tako one imaju pravo ubijat dicu.

Kad malo bolje promislin civilizacija se nije jednako razvijala za muške i ženske, prije kad su ljudi živili u pećinan i tako dalje sve dok Wyat Earp nije posta šerif, muški su mogli ubijat druge ljude i niko in ne bi ništa, a ženskima je bilo zabranjeno ubijat dicu.

Sad je drugačije mi druge ljude moremo ubijat samo kad država to odluči a žene dicu mogu ubijat kad oće, to je njiovo ljudsko pravo.

U biti kad Čovik malo bolje promisli većina onih koji su protiv pobačaja seru, jer da njih neko siluje bi pobacili, s druge strane svi koji su za pobačaj seru jer niko od njih ne bi tija bit pobačen.

Upravo zato država ka šta je meni u određenim okolnostima privremeno dala pravo da ubijan druge, triba odredit da se u određenim okolnostima more Napravit pobačaj, to nikako nemore bit apsolutno i neograničeno pravo.

Doduše ni onima koji bi bili pobačeni, ni onima koji bi bili ubijeni uz blagoslov države to ne bi previše značilo, pa bi šte se mene tiče mogli zabranit i ubijanje i pobačaj bez iznimke, ili neka naprave kako oće samo da ne moram slušat ljude koji pretendiraju bit intelektualcima kako seru ko grlice i još očekuju da im se aplaudira.

Danas su izbori, Za europski parlament, najveće gužve su u Srbiji, pa sam ja siguran, da će svi oni koji se bune da šta imaju glasat oni koji ne plaćaju porez u Hrvatskoj i koji se uvijek pjene da nam dijaspora određuje sudbinu, dignit svoj glas, pravednički zavapit, čisto da ne bi ispalo da su govnari kojima oni koji glasaju izvan Hrvatske smetaju samo ako se radi o Hrvatima.

- 14:17 - Komentari (22) - Isprintaj - #