Fressssssh

nedjelja, 07.04.2019.

Tračovi i ogovaranja cvaj






Eto došla je i ta dugi iščekivana nedilja kad vaš omiljeni bloger, objavljuje post na vaše veselje

naš blognjuz je jedno vrlo vispreno i prekokrasno stvorenjce

on nama meti lipe ankete, pa se mi moremo educirat

tako smo imali priliku naučit da imamo dvi vrste likara kinekologa, prve šta imaju savjest pa neće da radu pobačaje, i druge koji nemaju savjest pa ženaman radu pobačaje na živo brez anestezije, šta je nenormalno, i nehumano, te se stoga nameće zaključak da su ovi koji radu pobačaje kreteni koji mrzu žene, jer ko bi normalan tako mučija žene, brez anestezije, nego sadisti brez savjesti

tza stoka ateistička, jer ka šta znamo ovi šta nisu ateisti, imaju savjest pa je prizivaju, u stvari to radi kako bi kažnjavala žene, jer imaju nerazjašnjene osjećaje prema vlastitim majkama, pa onda projiciraju mržnju na cili ženski rod

da ne bi ispalo da ja uvik samo kudim nekoga, evo ovaj put moram pohvalit kolege koji su pristali deset puta isti post podizat, to stvarno nije imalo smisla, i pohvalno je da to više ne radu

moran istaknit i već gori spomenutog blognjuza, koji i dalje na naslovnici objavljuje svaki post, koji napišu neke blogerice, on to ka šta nam je ljubazno rastumačijo radi da bi mi upoznali te blogerice, koje su nedavno prije deset godina došle na blog, pa in on objavljivanjem svakog posta koji napišu pomaže da steknu čitalačku publiku i tako zadnji deset godina, za to vrime blogerica je izgubila dva zuba, nevinost, tri para ključova, jedno tri ipo kila, dobar glas i još koješta.

ali da se mi vratimo ogovaranju

kad čitamo neke autore vrlo rijetko razmišljamo o sredinama koje su ih oblikovale, najčešće zato jer ne čitamo baš pažljivo, pa i ne znamo koje su ih sredine oblikovale

recimo na primjer ja kad čitam Oljine i Vivijanine tekstove, nekad imam osjećaj da čitam nešto u nastavcima, iz čega bi mogli zaključit da nji dvi imaju vrlo sličan senzibilitet, isto ishodište, nukleus kojeg ćemo za potribu priče nazvat Eva, jel da, da san se super sitijo imena

ja ka pažljivi čitač recimo sa popriličnom sigurnosti mogu baratat sa sredinama koje su našu Evu kako smo nazvali taj njiov zajednički senzibilitet, u njiovom formativnom dobu oblikovale, tako da moremo reć da je na stablu zajedničkog im senzibiliteta procvitala krošnja koja ima dvi vrste jednako prekrasnih cvjetova

jeste znali da na jednom stablu more cvitat i kruška i jabuka recimo, niste, o bože baš ste neuki

dakle možemo imat recimo divlju šljivu ka podlogu, dogovorili smo se da se ta šljiva zove Eva, onda sredine u kojima se Evine grane formiraju, ka vješti voćari oblikuju pojedine grane tako da na divljoj šljivi Evi na jednoj grani procvita jabuka Ester, a na drugoj kruška Rebeka

razumite li vi mene išta

ka da me briga, meni je jedino važno da ja mogu laprdat šta ja oću

obziron da su meni bliske obe te formativne sredine, jedna jer je najvećim dijelom i mene oblikovala, a druga jer sam je podrobno upoznao, te su mi obe prirasle srcu, mene ta preklapanja, i taj osjećaj da čitam nešto u nastavcima uopće ne muči, nikakve probleme mi ne stvara, meni taj miks belkanta sa zrncima pijeska i sevdaha s laticama ruža, dođe ka miks rahat lokuma i prošeka

dobro dosta smo ogovarali

ajmo se opet zeru bavit s anketama

u stvari, ajmo prvo nagradno pitanje

sjećate li se Jelene Veljače, Vi niste sami

što mislite koliko je vremena prošlo, od kada se anemični neobavezno ćaskajuć s migranticom posvudušom, popiša po ljudima koji uprkos nedostatku sredstava, lošim i ograničavajućim propisima, za smiješne novce, trpe nasilje onih o kojima se trebaju brinuti, bježeći od noževa pod vratom, molotovljevih koktela, baseball palica, i sličnih radosti

anemični je nazva mamu, pita jesi me vidila kako san super, migrantica se vratila u Srbiju, i naslikava se s nekim feminiziranim likom, a nasiljem i žrtvama nasilja se i dalje bave oni koji su se bavili i do sada, čak su uspili skupit hrabrosti i reć, šarajte malo dok pišate po nama

sad opet anketa

ova najfriškija se zabavlja s prosvjetarima, zaključak će vjerojatno bit isti ka i u onoj o kinolozima

moremo učinik anketu o slastičarima, svećenicima, pedikerima, konobarin, meteorolozin, socijolozin, referentin za zelene površine, rezultat će uvik bit isti, imat ćemo one koji imaju savjest, i one koji je nemaju, pa abortiraju brez anestezije

uočili smo i pojavu da su profešuri koji uredno svakodnevno seru po kinolozin, svećenicin, Hrvatima i mladim zgodnim ženama pokazuju nedostatak bilo kakvog oblika samokritičnosti, i loše reagiraju kad im se ukaže na isto.

Zato ćemo za spas njiove besmrtne duše vrtit se oko sebe i na sve četri strane svita ponavljat ommmmmmmm, ommmmmmmmm, ommmmmmm, ommmmmmmm.

Inače dok se vi tu zajebajete u centru Zagreba se događa sukob između migranta rođenog u Doboju u Republici Srpskoj, i migranta rođenog u Grudama u Hercegovini, navedeni migranti Mile i Boris T, sukobljavaju se oko kina u centru grada koje je migrant Mile da migrantu Borisu T na korištenje, sad bi ga migrant Mile uzeo nazad a migrant Boris T bi ga uzurpiso.

Moje fejspuk prijateljice, iz reda nedojebani skojevki, iz dna duše mrzu migranta Milu ka i sve druge migrante iz Hercegovine, ali zato obožavaju migrante iz republike Srpske ka šta je Boris T, mješance Jugoslavena i Srpkinje ko Frljić i pedere ko Božo Vrećo.

Nadam se da taj nemili promjer migrantskih obračuna neće uticat na vaš stav prema Marakeshkom nečemu.

Da je samo migrant Mile iz Hercegovine ima malo više razumijevanja pa migrantu Borisu T iz republike srpske ostavija kafići i štekat ili šta bi Purgeri rekli terasu, migranta Borisa T iz republike srpske bi bolijo kurac za kino i kulturu.

Vako drama

- 07:39 - Komentari (46) - Isprintaj - #