Fressssssh

ponedjeljak, 04.03.2019.

#dostaje


puna mi je kapa ovog nepotizma i korupcije na blogu

evo Julka je jučer, obećala onoj protuhi blognjuzu tortu, i ko je danas osvanio ka blog tjedna, Julka ko bi drugi

to naravno nije moglo proć bez reakcije moje frendice Annaboni, koja je na oba svoja bloga proglasila silenzio stampa, nije ni čudo, dok se jedna blogerica trudi i njeguje poetski izričaj, druga koja je ovu prvu na pravdi boga optužila da je ukrala veštu na enternetu, zakuva tortu, uvali je blognjuzu, i postanje blog šetemane

ima bit da smo mi svi ode dovedeni u zabludu, litanijama o jubavi prema pisanon riči, ima bit da smo mi svi ode da bi pojedini ždralovi izili tortu

zato ja pridlažen da mi spalimo blognjuza ka šta su u kaštelin spalili anemičnog i Pupija

jeste vidili niko se nije uzbudija zato šta je spalilo anemičnog, to je bila satira, a kad su užgali Pupija to je bija zločin iz mržnje

mislin ono nije u redu, da se anemični svit more spaljivat ka da je sridnji vik, di god vidiš nekoga sa anemijon odma ga užgaš, osim ako je Srbin jer onda je to zločin iz mržnje

nego da se vratimo na ovu situVaciju u kojon je Anči iznervirana pojavom klevetnice Julke, na blogu šetemane, orkestrirane od strane blognjuza, koji bi se jeba za krafnu, a di neće za čokoladnu tortu, proglasila silenzio stampa

Anči je apsalutno u pravu, njon se prigovara šta ima dva bloga, a neki manijaki, idu toliko daleko da govoru da je ona oni Stefanijo, i šta ti ja znan ko, jedno vrime je bila i Sijalica, ka šta san i ja bijo Kupus, jebate stvarno su fascinantni ti kratki spojovi šta se ljudiman događaju u glavurdama, i baš je zanimljivo koliko ti likovi truda ulažu da se prikažu normalnin, samo ih jebu tragovi u maslu

dakle Anči je apsalutno u pravu, dosta je više korupcije i nepotizma na ovon blogu, dosta je i onih koji imaju po osan blogova, kojima poštene blogere koji imaju samo dva tri, miču s liste, dosta je prostituiranja za kolače, recimo ne tin kuvarican na čelu s Julkon i Gurmi, koje se koriste kolačin i tortan, u nečasne svrhe

šta sad, kad Anči ne objavi post do 17:20, koga ćete čitat, biće ćete gledat slike kolača, vi ljubitelji pisane riči

zato blogeru, blogerico, ustani i kaži dosta je

- 09:38 - Komentari (40) - Isprintaj - #