Fressssssh

subota, 02.03.2019.

Dora

kad već uredništvo koje ne postoji ne vodi računa o blogerima, tu smo mi super tajno udruženje Top blogera, koje sve radi da bi se blogeri, barem oni koji to zaslužuju bolje osjećali u ovoj blogodembeliji

sukladno tome odgovaramo na ljubazni upit jako simpatičnih blogerica, i u nagrade uvrštavamo i



svijetleći mač koji mijenja boje ovisno o raspoloženju, svijetli samo kod onih koji vole vašeg omiljenog blogera, kod nadrkanih skojevki i tražitelja žene u sebi ne radi, šta ti je moderna tehnologija

danas štrajkaju nounari, ekipa koja preko student servisa radi za osuđenog utajivača poreza, ili za neku medijsku kuću u stranom vlasništvu kojom upravlja neki Srbin iz Beograda, ili Ljubljane, ili za glasilo nacijonalne manjine koje se financira iz proračuna, a kojim upravlja osoba koja se zalagala za otcjepljenje od strane Srba okupiranih dijelova Hrvatske, bunu se jer moraju platit kazne kad napišu nešto što ne mogu dokazat

recimo da ja napišem da je neki bloger pedofil, zato šta mi svi, ili barem većina mislimo da je, i da metin njegovo ime ili sliku, onda on mene more tužit, a ako napišen da među blogerima ima pedofil, i ništa više, jer i onako svi znamo koji je, niko mi ne more ništa

eto takvu jednu stvar, naša nounarska elita, politologi, koji su učili kod Milorada, Dejana Jovića, i njima sličnih ne mogu upamtit

recimo kad su pojedine protuhe tvrdile da moja frendica Annaboni ima Alchajmer, to je bilo utuživo, a kad ja kažem da na blogu ima očerupana kokoš, ne moran je imenovat jer svi znaju koja je

ja u biti gotovo nikad i ne imenujem, samo napišem da ima na blogu kretena, i oni se odma sami javu

bez zajebancije, ovo šta socijalistička medijska žgadija traži, je upravo skandalozno, pazi molim te bivši suradnici KOSa i UDBE, i oni koje su takvi odgojili, traže ni manje ni više od vlade da ih oslobodi odgovornosti za napisanu riječ

e pa brate i za one koje j školovali Nenad Zakošek, Mirjana Kasapović, i ostali, šta je previše previše je

u krajnjoj liniji, većina su ionako zaposlemni, kod privatnih vlasnika, osuđenih utajitelja poreza i sličnih pa neka s njima rješavaju sve svoje probleme

zamisli kad bi se skupili bravari, ili tokari, i krenuli sa zahtjevima prema vladi, a virujte vi meni više vridi jedan tokar nego svi preko student servisa, kod osuđenog utajitelja poreza zaposleni novinari

pratim zadnjih dana reakcije po novinama u kojima pišu ovi šta štrajkaju o Dori Bilić, Hrvatici koja je s mužem Senadom Bošnjakom otišla u Siriju, ratovat za Islamsku državu, Senad je zaginio, Islamske države nema, Dora je u nekom logoru, i osviješteni hrvatski novinari bi je ostavili tamo, o komentatorima pogotovo onima levo orjentiranim da ne pričamo.

šta vi mislite, triba li Doru vratit kući

- 12:57 - Komentari (23) - Isprintaj - #