Fressssssh

četvrtak, 21.02.2019.

jal Aki, jal Quentin


eto, ona manipulatorica je napisala post o čokoladi, i sad ja ne smin napadat onog podofiličara Tarantina

inače podofilija je uzgajanje fetiša prema nogama, uglavnom ženskim, i onim šta ide uz noge, čarapama i cipelama

pošto me muškarci ne zanimaju, ali baš ni malo, u stvari totalno su mi bez veze, njih se nećemo ni doticati

zato bi recimo žene, koje njuše muške noge, i cipele, meni parile totalno nenormalne

ajmo uradit malu vježbu

izaberite blogericu koja vam najviše ide na živce i istog takvog blogera, i sad vizualivirajte, kako ona njemu njuši smrdljive nožurde, okreće očima, obliziva se i kaže, dragi oš da ti posisan palac, a on njoj kaže, more ali prvo mi poliži tabane

znanstvene studije kažu da je rast podofilije ka poremećaja uvijek zabilježen u doba kad su harale neke epidemije spolnizi bolesti

dakle ljudi se od stra da ne bi umrli, nisu jebali, nego su jedni drugima njušili noge

nije li to prestrašno

znanstvene studije također kažu da su epidemije ti spolnizi bolesti, uvik bile u porastu kad je emancipacija žemskinja bila na djelu

dakle iz svega je jasno, da emancipacija i ta žemska prava, dovodu do epidemije spolnizi, bolešćina, a spolne bolešćine do mentalnog poremećaja njušenja smrdljivi nožurina

iz svega navedenog je razvidno da svo zlo dođe suton emancipacijon, i raskalašenin ponašanjen nedepilirani skojevki na radnin akcijama

inače meni je Tarantino sasvim ok

iako sam poklonik europskog filma, i europskih redatelja
Tarantino svakako ima odmak od američke konfekcije, i dobro secira vlastite likove, bez nepotrebne uljepšane stvarnosti

ipak kao što rekoh ja preferiram jednu drugu vrstu ludila, pa mi je recimo Kaurismaki draži od Tarantina, ali koga to uostalom zanima

- 10:53 - Komentari (30) - Isprintaj - #